English Version
English

فاصله خدمت و خیانت؛ گفت و گو با ایجنت نمایندگی ورزش اصفهان

فاصله خدمت و خیانت؛ گفت و گو با ایجنت نمایندگی ورزش اصفهان
به مناسبت هفته ایجنت گفت‌وگویی با ایجنت نمایندگی ورزش اصفهان آقای حسین ایوبی انجام دادیم که نظر شمارا به خواندن آن جلب می‌نماییم.
لطفاً به‌رسم کنگره 60 خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر؛15سال تخریب داشتم،آنتی ایکس مصرفی تریاک، شیشه ،الکل و قرص ، 11 ماه سفر کردم با روش دی اس تی، داروی درمان اپیوم خوراکی، به راهنما اصغر منصوری،رشته ورزشی والیبال، در حال حاضر 4 سال و 6 ماه که رها هستم در ضمن سفر نیکوتین هم انجام دادم ،مدت تخریب 20 سال، آنتی ایکس انواع دخانیات ، 11 ماه سفر می‌کنم،به راهنما مجید اعتباریان ،3 سال است که قطع مصرف نیکوتین کردم.


کلمه ایجنت از دیدگاه شما چه تعریفی دارد.

ایجنت به معنا مدیر و شخصی که مسئولیت اداره مکانی را بر عهده می‌گیرد و در کنگره 60 بین مرزبانان، نمایندگی‌ها، دیده‌بانان و مرجع‌های بالاتر کنگره ارتباط برقرار می‌کند.

 

کمی از مسئولیت‌هایتان در پارک برایمان بگویید.

ما در پارک رشته‌های مختلف ورزشی ازجمله فوتبال،والیبال ،شطرنج،دارت ،تنیس روی میز راداریم که در روزهای جمعه برگزار می‌شود و شنا که در روزهای جداگانه برگزار می‌شود .

در پارک مسابقات مختلفی داریم که در حال حاضر که مسابقات جام عقاب طلایی برگزار می‌شود حدود 24 تیم برای مسابقات فوتبال و 34 تیم برای مسابقات والیبال داریم. که هماهنگی این موضوع مخصوص به مرزبانان پارک هست که زحمات زیادی می‌کشند و  ما باید محیطی آرام را برای ورزش در پارک به وجود بیاوریم.

در جایگاه ایجنت چه انتظاری از اعضاء نمایندگی پارک شهدای شهرداری دارید.

اعتماد داشته باشیم به ایجنت و مطمئن باشیم تصمیماتی که می‌گیرد به نفع همه ماست. اگر ایجنت ورزش تصمیمی می‌گیرد با کمک شورای ورزشی که یک نظر جمعی و بادید کلی گرفته می‌شود.

از کمک راهنمایان تقاضا دارم با ایجنت و مرزبانان پارک همکاری بیشتری داشته باشند تا ما بتوانیم خدمات بهتری به این عزیزان ارائه دهیم.


در سخنان خود از شورای ورزشی نام بردید ؛ شورای ورزشی از چه کسانی تشکیل‌شده است.

از ایجنت ، نگهبانان ورزشی و آقای احمد حکیمی تشکیل‌شده است.

 

جایگاه ایجنتی چه آموزش‌هایی برای شما داشته است.

کسی که در کنگره در جایگاهی قرار می‌گیرد به معنی آن نیست که کامل است و نیازی به آموزش ندارد بلکه بیشتر آموزش‌ها را از همان جایگاه خدمتی می‌گیرد. از همه اعضاء تشکر می‌کنم که اجازه خدمت به من را دادند تا بتوانم آموزش بگیرم تا ایرادهای خودم را متوجه شوم و مسائل بیرون از کنگره را حل کنم.


ورزش کردن چه تأثیری بردرمان یک فرد دارد.

همان‌طور که آقای مهندس می‌فرمایند:ورزش درمان گر نیست ولی به خیلی از افراد کمک کرده است و بیشتر افرادی که ورزش می‌کنند یا در پارک خدمت می‌کنند سفر راحت‌تری رادارند.


یکی از بهترین لحظاتی که در این جایگاه داشتید.

یکی از دغدغه‌هایم این بود که افراد بیشتری را وارد به ورزش کنم که خوشبختانه امسال نزدیک به 60 تیم فقط از رشته‌های والیبال و فوتبال داشتیم که بی‌نظیر است و می‌تواند این موضوع حال من را بسیار خوب کندو یکی از بهترین لحظات من تاکنون بوده است.

یکی دیگر از اتفاق‌های شیرین این بود که سیگار کشیدن خیلی محدودشده است که در ابتدا با مخالفت بعضی از اعضاء روبه شد ولی بعداً خودشان متوجه شدند چه پیامدهای خوبی دارد.

شما در نمایندگی شیخ بهایی کمک راهنما هستید؛کدام‌یک از جایگاه‌ها لذت‌بخش‌تر است.

اگر واقعیت را بخواهم بگویم جایگاه کمک راهنمایی لذت‌بخش‌تر است ، اگر ما به آن تفکر و اندیشه رسیده باشیم می‌فهمیم که در کنگره جایگاه بالاتر و پائین تر نداریم بلکه مهم این است که من در هر جایگاهی هستم بتوانم با عمل سالم آن کار را انجام دهم.


پیامی برای مرزبانان و نگهبانان رشته‌های مختلف ورزشی دارید.

از مرزبانان پارک بسیار تشکر می‌کنم چون این افراد از تفریحات روز جمعه خود می‌گذرند و از ساعت 6 صبح تا 14 بعدازظهر به افراد خدمت کنند.

نگهبانان ورزشی زحمات بسیاری می‌کشند، می‌توانم قاطعانه بگویم  بهترین نگهبانان ورزشی را ما داریم و خوشحالم با چنین افرادی کار می‌کنم.


اگر فردی از شما درخواستی داشته باشند که مغایر با اصول و حرمت‌های کنگره باشد ، عکس‌العمل شما چیست؟

در هر جایگاهی که باشیم این مشکل راداریم ، در زمین ورزش این اتفاق هم می‌افتد که من همیشه می‌گویم فاصله خدمت باخیانت خیلی کم است از خداوند می‌خواهم که این توانایی را به من بدهد که هیچ موقع خدمت من به خیانت تبدیل نشود.

 

  کلام آخر؟

ابتدا از شما آقا مصطفی تشکر می‌کنم ، هفته مرزبان را خدمت تمامی مرزبانان پارک و نمایندگی‌های اصفهان تبریک می‌گویم،از نگهبانان ورزشی تشکر می‌کنم که زحمات بسیاری می‌کشند. از تمامی اعضاء تشکر می‌کنم که به من اجازه خدمت را می‌دهند.

از آقای مهندس تشکر می‌کنم که من را از اعتیاد ،از 15 گرم تریاک ،از 7 عدد قرص در هر شب به این جایگاه رساندند، از آقای احمد حکیمی که من را خیلی راهنمایی می‌کنند و اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم.

 

تهیه گزارش و ارسال: مسافر مصطفی

نمایندگی پارک اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .