English Version
English

کنگره 60 با اقتدار فاتح لیگ مسابقات راگبی استان تهران شد

کنگره 60 با اقتدار فاتح لیگ مسابقات راگبی استان تهران شد

روز یکشنبه ورزشگاه آزادی تهران میزبان مسابقات لیگ راگبی استان تهران با حضور 6 تیم بود. این مسابقات برای اولین به میزبانی هیئت راگبی استان تهران و با همکاری جمعیت احیای انسانی کنگره 60 برگزار شد.

مسابقات در 2 گروه 3 تیمِ برگزار گردید که کنگره 60 با توجه به آمادگی تیمی بالا در قالب دو تیم در این گروه ها قرار گرفت.

گروه اول:
کنگره ۶۰ (الف)
داتیس
پارت
گروه دوم:
کنگره ۶۰ (ب)
ستارگان
تهران کلاپ

با توجه به سطح بالای راگبی تیم کنگره 60 پیشبینی قهرمانی این مسابقات چندان دور از انتظار نبود. به همین خاطر با شروع بازی‌ها این تیم کنگره 60 الف بود که از سد رقیبهای خود به راحتی عبور میکرد و توانست در انتها به عنوان تیم اول از گروه نخست این تورنومنت صعود کند. دیگر تیم صعود کننده از گروه دوم تیم تهران کلاب بود که خود را به عنوان حریف کنگره 60 در مسابقه نهایی معرفی کرد.

در مسابقه نهایی تیم کنگره 60 همچون دیدارهای قبلی خود تواست به سادگی بر حریف خود غلبه کند و با نتیجه 31 بر 5 با اقتدار فاتح این رقابت ها گردد.

از نکات برجسته این مسابقات حضور مسئولین و مهمانان ویژه بین المللی در این دوره بود. حضور سه بازیکن از اسکاتلند که از کشورهای صاحب نام رشته ورزشی راگبی است، به عنوان مهمان برای اولین بار در ایران، حواشی این مسابقات را دوچندان کرده بود.

از دیگر افراد حاضر در این رویداد دکتر آقا بیک رئیس انجمن راگبی ایران و آقای مجید سلامی رئیس هیئت راگبی استان تهران بودند.

اکنون پس از گذشت سال‌ها از شروع ورزش راگبی در کشور، کمتر کسی با نام کنگره 60 در این رشته ورزشی ناآشنا است و در سالیان اخیر کنگره 60 خود را به نوعی قهرمان بلامنازع تمامی ماده های این رشته معرفی کرده است.

این قهرمانی را به اعضای تیم تبریک میگوییم و موفقیت روز افزون و شرکت در عرصه های بین المللی را برای ورزشکاران کنگره 60 آرزومندیم.

کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .