English Version
English

مصاحبه با مسافر نیکوتین شهره

مصاحبه با مسافر نیکوتین شهره
امیدوارم گفت و گوی ما و مسافر نیکوتین خانم شهره، در راستای اهداف عالی کنگره ۶۰ قرار بگیرد.
 
برای سوال اول لطفا خودتان را به رسم کنگره معرفی نمایید.
سلام دوستان شهره هستم همسفر سعید، با ۸ سال تخریب آخرین آنتی ایکس تریاک ، شیشه، متادون ، روش درمان dst داروی درمان ot 
۱۲ ماه و ۸ روز سفر کردیم با راهنمایی جناب آقای مهدی کنعانی و سرکار خانم لیلی محمدی فر
ورزش فوتسال، والیبال؛ رهایی ۱سال و ۸۰ روز
در ضمن خودم هم مسافر سیگار هستم با تخریب بیش از ۵ سال سیگار و قلیان ۴ماه و ۲ روز سفر می کنم به روش dst با داروی نیکوتین خوراکی در حال حاضر ۱۰ قطعه به کمک راهنمایی سرکار خانم جلالی
 
 
نحوه آشنایی خود را با کنگره ۶۰ بیان بفرمایید.
از طریق مسافرم، بعد از ۲ ماه عروسی متوجه اعتیاد همسرم شدم و خدا را شکر که خیلی زود از طریق یکی از همکارانش با کنگره آشنا شدیم و راه درمان را یافتیم.
 
چه پیامی از کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر برای شما الهام بخش بوده است.
 تشبیه درخت پوسیده به درون فرد آلوده به مواد مخدر و سیستم بدن که به کارخانه ای از کار افتاده تشبیه شده که باید بازسازی شود دقیقا توانستم تصور کنم که چطور است و بهتر درک کردم که یک فرد مصرف کننده چه تخریبی بر جسم خود وارد کرده و یقین پیدا کردم که درون هیچ کس آلوده نمی ماند و با تغییر و تصویه و پالایش می تواند به سیستم از کار افتاده ی جسم خود اقدام کند فقط باید حرکت داشته باشد و خواست واقعی برای درمان.
 
 
 
چطور شد که خواستید سفر سیگار داشته باشید؟ 
بعد از رهایی مسافرم وقتی متوجه حال خوب او شدم به تخریب خودم پی بردم ، می خواستم همسفری باشم که همیشه حالم خوب باشد و با تلنگری به هم نریزم و همراه مسافرم باشم ولی از مسافرم عقب ماندم و او روز به روز بهتر می شد و من در جا می زدم متوجه شده بودم که به خاطر مصرف سیگار و قلیان است ولی نمی خواستم قبول کنم بالاخره اذن ورود به لژیون ویلیم وایت برایم صادر شد و توانستم بر نفسم غلبه کنم و به خودم و تخریبی که داشتم متمرکز شوم.
 
در سفر سیگار کدام وادی بیشترین کمک را به شما کرده است؟
وادی اول درست فکر کردن را به من آموخت و متوجه شدم هیچ وقت درست فکر نکردم در واقع فقط ذهنم را مشغول می کردم و بعد وادی پنجم بیدارم کرد که تفکر برای خوب شدن کافی است و وقت حرکت و اجرایی کردن چیز هایی است که یاد گرفتم ، باید حرکت می کردم و قدم اول را بر می داشتم که سفر هزار فرسنگی با قدم اول شروع می شود.
 
احساس خود را نسبت به لژیون روز های جمعه را در جمله ای بیان کنید؟ لژیون روزهای جمعه مکمل و تکمیل کننده لژیون همسفران برای من است. روز های جمعه به این یقین رسیده ام که برای خودم و خوب شدن حال خودم تلاش می کنم نه به خاطر مسافرم. همیشه فکر می کردم حال خرابم به خاطر مصرف مسافرم است و با خوب شدن حال او من هم خوب می شوم با رهایی مسافرم این کاستی را بیشتر احساس کردم و خیلی خوشحالم که لژیون همسفران وایت است و من هم می توانم به درمان برسم در کنار خانم جلالی که همیشه پر انرژی هستند و خدا را شکر توانستم حس خوبی با ایشان برقرار کنم و امیدوارم بتوانم آموزش هایی که می گیرم را اجرایی کنم.
 
شما در ورزش کنگره هم پویا هستید آیا ورزش تاثیری در سفر شما داشته است؟
یک ماه بعد از شروع سفر مسافرم به پارک طالقانی آمدیم همیشه عاشق ورزش بودم  انرژی بعد از ورزش در پارک با انرژی ورزش در باشگاه و جاهای دیگر کاملا برایم متفاوت بود در کنگره ورزش را جور دیگر دیدم انرژی که می گرفتیم برای تمام طول هفته ذخیره می شد.
 
کلام پایانی
امیدوارم همگی افراد به این درک برسیم که برای چه آفریده شده ایم و برای چه زندگی می کنیم و بتوانیم به خودمان اهمیت بدهیم و بیشتر خودمان را بشناسیم و بدانیم ما فراتر از جسمی هستیم که مانند تن پوش بر ما پوشانیده شده است.
با آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای بنیان گذار کنگره ۶۰ و خانواده محترم و تمام کمک راهنمایان
 
ما هم برای شما توفیق روزافزون و سلامتی از خداوند بزرگ مسئلت داریم.
 
 
مصاحبه و ثبت : مسافر نیکوتین مطهره 
 
 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .