English Version
English

گزارش جلسات همسفران+ مراسم معارفه اسیستانت جدید

گزارش جلسات همسفران+ مراسم معارفه اسیستانت جدید
این جلسه چهاردهمین جلسه از دور پنجم سری کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ی هم‌سفران نمایندگی آزادی با استادی هم‌سفر سکینه  و نگهبانی هم‌سفر آرزو  و دبیری هم‌سفر معصومه با دستور جلسه‌ی وادی دوازدهم و تأثیر آن بر من در روز دوشنبه 95/12/2 رأس ساعت 14 آغاز به کار نمود.
 

خلاصه سخنان استاد:

استاد عزیز ابتدا خداوند را برای تجربه جایگاه استادی شکر کردند و در مورد دستور جلسه فرمودند:

زمانی که در مورد مطلبی صبحت می‌شود باید پیش‌زمینه‌ای باشد. در مورد وادی 12 برمی‌گردیم به وادی‌های گذشته: وادی اول تفکر سالم و فرق بین تفکر و افکار را به من نشان داد و اما از وادی پنجم به بعد گفت هر چه فکر کردی باید به عمل درآوری.

هر وادی یک موضوع و کلیدی دارد و چیزی را به من آموزش می‌دهد و در وادی 12 کلیدی‌ترین موضوع زمان است و به آن خیلی اهمیت داده می‌شود مثل بارداری که باید فاصله زمانی طی شود و آخر امر به دنیا آمدن نوزاد اتفاق بیافتد. یا شخصی که مصرف‌کننده است هم به همین صورت باید فرایند زمان طی شود تا رهایی که آخر امر است اتفاق بیفتد.

 

و برای این تغییر، تبدیل و ترخیص به کمک می‌آید. مسافری که وارد کنگره می‌شود باید روی مثلث درمان یعنی جسم، روان و جهان‌بینی او کار شود تا تغییرات و تبدیلات انجام شود و درنهایت یک انسان سالم شود یا ترخیص شود.

در هستی اگر تغییر، تبدیل و ترخیص نباشد همه‌چیز به حالت سکون درمی‌آید و متلاشی می‌شود. مثل ظرفی که درون آن آب پرکنیم بعد از یک مدت آب لجن‌زار می‌شود. اگر انسان در یک نقطه متوقف شود مثل صخره گلی فرومی‌ریزد. در این راستا سه نیروی القا، احیا و تحرک هست. القا مثل‌اینکه اطلاعاتی که دارم به شخصی انتقال دهم. یک کمک راهنما اطلاعاتش را به ره‌جو القا می‌کند و همیشه این القائات مثبت نیست و منفی هم هست مثل شیطان که از طریق القا انسان را به‌طرف منفی هدایت می‌کند. القا فقط انسان به انسان نیست یا شیطان به انسان نیست در مورد جامدات هم هست مثل گلی که کنار یک گل باشد بوی گل می‌گیرد.

انسان وارد هر گروهی که می‌خواهد بشود باید بهای آن را پرداخت کند مثل من که شدم همسر مصرف کننده.

خداوند انسان را خلق کرد و به زمین گسیل کرد؛ و می‌گوید نیرویی هست به نام نیروی مکمل و انسان دونیمه است نیمی از عالم بالا و نیمی از عالم پایین و این دو مکمل هم هستند و انسان آمده به زمین تا با آموزش گرفتن و بالا بردن آگاهی و معرفت همراه با دانایی نیمه زمینی خود را تکمیل کند و بعد ترخیص شود.

قسمت دوم وادی دوازدهم اجرایی ست. در وادی دوازدهم در مورد درختکاری صحبت شده و از اول اسفند روز درختکاری نامیده می‌شود و در وادی به مسافر می‌گوید وقتی رها شدی می‌توانی درخت بکاری و بازپرداخت بدهی خود را بدهی. این نباشد که درخت بکاری و بروی باید از درخت مراقبت کنی.

استاد عزیز در پایان گفتند انشاءلله همه ما بتوانیم نهالی را بکاریم و به‌خوبی از آن مراقبت کنیم تا به سالم‌سازی طبیعت کمک کوچکی کرده باشیم.

در پایان جلسه مراسم تعویض اسیستانتی شعبه آزادی برگزار شد و اسیستانت محترم سرکار خانم پور بابا گل جایگاه اسیستانتی را به سرکار خانم دژ جو تحویل دادند.

سخنان خانم زهرا پورباباگل:

خداوند را شاکر هستم که فرصت خدمت در شعبه آزادی را به من عطا کرد و از اینکه توانستم استارت جلسه هم‌سفران را در این شعبه با اجازه آقای مهندس و سرکار خانم آنی بزنم خیلی خوشحال هستم و از خدمت در این جایگاه لذت بردم. خدمت اسیستانتی در این شعبه را به سرکار خانم فاطمه دژ جو تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و از آقای مهندس و سرکار خانم آنی سپاسگزارم.

صحبت‌های خانم دژ جو:

من هم خداوند را شاکر هستم که فرصت خدمت در این جایگاه و این شعبه را به من عطا کرد و از آقای مهندس و سرکار خانم آنی سپاسگزارم و به خانم زهرا خدا قوت و خسته نباشید عرض می‌کنم به خاطر خدمت در این شعبه و برایشان آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی بیرون از کنگره‌دارم. انشاءلله که بتوانم با کمک و یاری خود اعضای شعبه بهترین خدمت را انجام دهم.

همچنین در انتهای جلسه انتخابات نگهبانی برگزار شد و خانم آرزو شال نگهبانی را تقدیم نگهبان دور ششم (هم‌سفر ) نمودند.خداقوت خدمت خانم آرزو وتبریک به خانم سمیه ی عزیز.

 

 

 

مرزبان کشیک:همسفر مدینه رنجبر
نگارنده و تنظیم: هم‌سفر فرشته
عکس: هم‌سفر طاهره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .