English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران و بازدید اعضاء شورای شهر اصفهان

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران و بازدید اعضاء شورای شهر اصفهان

یکشنبه 24بهمن 95 جلسه چهارم از دور سی و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره 60 نمایندگیسلمان فارسیبه استادی مسافر آقای روح اللهو نگهبانی مسافر  امید و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه " وادی دوازدهم "  رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

در این جلسه چند تن از اعضاء شورای شهر اصفهان و همراهان، میهمان جمع مسافران نمایندگی سلمان فارسی بودند و از نزدیک با فعالیتهای جمعیت احیاء انسانی کنگره 60 آشنا گردیدند

خلاصه سخنان استاد:

صحبت از اجرایی شدن امر است، هر کس امر یا هدفی مدنظرش است باید شروع و حرکت کند و تمام این صحبت‌ها مستلزم زمان است. زمانی که تصمیم گرفتیم تغییر کنیم، تبدیل شویم و انشا الله هر زمانی ترخیص شویم؛ به‌هرحال باید حرکت را شروع کنیم و مهم به نظر من کیفیت حرکت است، لازمه‌اش این است که اول تفکر کردیم، فکر کردیم که به‌هرحال آن جایگاهی که قبل داشته‌ایم در شأن و منزلت ما به‌عنوان یک انسان نیست و تصمیم گرفته‌ایم که باید جایگاهمان را عوض کنیم.

وقتی شروع به حرکت در کنگره کردیم یعنی تغییر را شروع کردیم و تبدیلش هم‌ زمانی است که باید 10 یا 11 ماه زمان می‌برد و انشا الله بعد از این مدت به رهایی می‌رسیم، آن خلاصی آن ترخیص. آموزش‌ها اینجا برای همه یکسان است و همه سفرمان بستگی به آن ظرف وجودی هر شخصی دارد که چقدر برداشت کند از این آموزش‌ها و ابزار خاصی هم نمی‌خواهد برای ترخیص شدن، تبدیل‌شدن؛ یک سی دی گوش دادن، درست حرکت کردن، مصرف دارو به‌موقع و اگر در صراط مستقیم حرکت کردیم و نیت کردیم و گام برداریم نیروهای القاء و احیاء به کمکمان می‌آید. چون در کائنات در هستی نیروها هستند، نیروهای بازدارنده، نیروهای ارزشی بسته به اختیار محترم شمرده انسان. کائنات در هستی قانون خود را دارد و مثل این می‌ماند که بین چندین کوه بایستید و صدا بزنید! هر چه صدا بزنید به حالت طیف این صدا به خود بازمی‌گردد و حالا فرض کنید این صدای مثبت باشد صدای عشق، محبت و این‌ها به خودمان بازمی‌گردد.

اگر انسان به این تصمیم برسد که به‌طرف صراط مستقیم حرکت کند؛ در این وادی صحبت شده که انسان از دونیمه است یک‌نیمه الهی که از امر والا برگرفته‌شده و یکی هم نیروی صورت ظاهر انسان، این‌همه عظمت که آفریده خداوند به خاطر صورت ظاهر انسان است و انسانی که میلیاردها سلول در آن وجود دارد با مرگ این صورت ظاهر از بین می‌رود و این‌ کمی تفکر می‌خواهد که ببینیم صور پنهانمان چیست و از عالم والا برگرفته‌شده است.

اگر انسانی در ضد ارزش‌ها فرورفت مقدمه‌ای است برای اوج گرفتن، پرواز؛ مقدمه‌ای است تا به جایگاه انسانی برسد و نباید ناامید شد؛ همین‌که در این جایگاه قرار گرفتیم و توانستیم حرکت کنیم باید به خود ببالیم، هیچ‌چیز بی‌حکمت، هرگز بدون خواست خداوند حتماً نبوده است.

نگارش : مسافر منصور
ویرایش : مسافر فرزاد
عکس : مسافر فرزاد
نمایندگی سلمان فارسی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .