English Version
English

فراکسیون پیشگیری از اعتیاد در مجلس شورای اسلامی فعال می شود

فراکسیون پیشگیری از اعتیاد در مجلس شورای اسلامی فعال می شود

به گزارش روابط عمومي شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری، علی کاظمی بابا حیدری در جلسه اين شورا افزود: تشکیل و راه اندازی این کمیسیون یکی از برنامه های مجلس دهم است که برای تشکیل آن تاکنون امضای 170 نماینده جمع آوری شده و بعد از جمع بندی برنامه ششم توسعه، مسیر قانونی این فراکسیون پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به افزایش مسائل و مشکلات در آسیب های اجتماعی در کشور و بحرانی شدن برخی مشکلات اظهار کرد: رفع این مشکلات بخصوص برای قشر جوان از مهمترین دغدغه های اصلی دولت و مجلس است.

کاظمی باباحیدری افزود: این فراکسیون به منظور بررسی کارشناسانه جوانب مشکلات و آسیب های اجتماعی راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش معضل اعتیاد در جامعه و به تبع آن افزایش طلاق و آسیب های اجتماعی دیگر در جامعه گفت: پیشگیری و فرهنگ سازی در حوزه آسیب های اجتماعی یک عزم ملی و جدی می طلبد که همه دستگاه ها باید در این زمینه تلاش کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به قشر جوان یکی از مهمترین اولویت های برنامه ششم توسعه و همچنین بودجه سال آینده است.

وی گفت: در برنامه ششم توسعه به بحث جوانان در حوزه های اشتغال، ورزش در بودجه توجهی خاصی شده در که در استان و کشور افزود: افزایش فعالیت های پیشگیرانه در بین اقشار مختلف بخصوص جوامع کارگری در اولویت برنامه ها قرار دارد.

سیدقدیر مرتضوی دبير شورا نيز بر اجرای برنامه های آموزشی در زمینه سلامت روان، خشونت، استرس و اضطراب تاکید کرد و گفت: سلامت روان گرایش به مواد مخدر را کاهش می دهد.

 

منبع: روابط عمومي شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری95.11.04

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .