English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی رودهن

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نمایندگی رودهن

جلسه نهم از دور چهارم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی رودهن ویژه آقایان مسافر روز یک شنبه مورخ 95/11/03 به استادی آقای احمدرضا مجیدی آزاد ، نگهبانی آقای هومن حسن پور و دبیری آقای غلامرضا با دستور جلسه سم زدایی و سم نزدایی رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود. 

خلاصه سخنان استاد:

از آقا هومن نگهبان جلسه، راهنمایان، مرزبانان و همه شما تشکر می‌کنم.

امروز برای بار اول است که در این جایگاه خدمت می‌کنم.

قدر عافیت را کسی می‌داند که به مریضی دچار شود. مواد مخدر بهانه‌ای شد که من الان اینجا باشم و از این بابت خدا را شاکرم، بنده به‌جز کمپ در انجیوهای دیگر ترک‌های فراوانی را تجربه کرده‌ام.

آخرین و تلخ‌ترین ترک زندگی من سم‌زدایی با روش "یو آر دی" بود که 72 ساعت بیهوش بودم که اطرافیان گمان می‌کردند که من مرده‌ام.

 من یک‌شبه معتاد نشده‌ام که بخواهم به‌یک‌باره کنار بگذارم، حتی بین شش ماه تا یک سال هم که گذشت ولی بازهم نتوانستم ترک کنم، من بابت ترک کردن و سم‌زدایی هزینه‌های زیادی پرداخت کرده‌ام.

در اوایل، مصرفم تریاک بود ولی بعد از ترک کردن و سم‌زدایی، تریاک نیاز مرا برآورده نمی‌کرد به همین دلیل شروع کردم به شیره کشیدن.

بار اول که چند سال پیش به کنگره 60 آمدم فکر کردم خودم به‌تنهایی می‌توانم با این روش ترک کنم، چرا هفته‌ای سه روز از وقت خودم را تلف کنم و در کلاس‌ها حضورداشته باشم ولی نتوانستم، ولی الآن متوجه شده‌ام که در کنگره 60 فقط بر روی ترک مواد کار نمی‌کنند بلکه این موضوع با جهان‌بینی همراه است و با این دو راهکار مناسب می‌تواند من را به درمان برساند.

به قول راهنمایم من در روزهای اول خیلی پرخاشگر بودم و نمی‌توانستم با محیط اطرافم روابط خوبی برقرار کنم، حتی در خیابان اگر مأمور راهنمایی و رانندگی چیزی می‌گفت به من برمی‌خورد و نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

کنگره 60 تمام تفکرات من را عوض کرد و راه را به من نشان داد، دوست داشتم همیشه از راه میانبر بروم تا زودتر به مقصد برسم ولی بعد از آشنایی با کنگره 60 متوجه شدم که با صبر، بردباری و آموزش می‌توان به مقصد رسید.

 

عکاس : مسافر مصطفی 
نگارنده : مسافر حسین 
ویراستار : مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .