English Version
English

کنگره 60 فاتح لیگ برتر راگبی کشور

کنگره 60 فاتح لیگ برتر راگبی کشور

فصل جدید لیگ برتر راگبی هفت نفر (سون) کشور از ۲۷ الی ۲۹ مهرماه به میزبانی کرمان برگزار گردید.

تیم کنگره به همراه ۲۰ نفر از بازیکنان و سرپرستان که متشکل از مسافران و همسفران بود، ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه از تهران به مقصد کرمان که سفری ۱۴ ساعته بود اعزام شد.

ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، تیم راگبی وارد شهر کرمان شد و پس از دقایقی ایستگاه قطار را به خوابگاه ورزشی فجر واقع در بلوار رضوان کرمان ترک کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده ساعت ۲۱ چهارشنبه، جلسه هماهنگی بین داوران، مسئولین و سرپرستان تیمهای حاضر در لیگ با حضور رئیس انجمن راگبی ایران جناب آقای دکتر حسن میرزا آقابیگ و رئیس سازمان لیگ کشور آقای داوودی در محل اقامت تیم‌ها برگزار گردید.

مسابقات صبح روز پنج‌شنبه رأس ساعت ۹ با حضور هشت تیم از سراسر کشور آغاز گردید.

این مسابقات با شرکت ۸ تیم پسران شیراز، بازرگانان شیراز، ساسان کرمان، خلیج‌فارس، باران گیلان، مشهد، کنگره ۶۰ و قم برگزار گردید که همگی از تیم‌های مطرح و برتر کشور بودند.

طبق قرعه‌کشی انجام‌شده کنگره ۶۰ با تیم‌های ساسان کرمان، خلیج‌فارس و مشهد هم‌گروه شد.

در اولین دیدار، بازی تیم کنگره ۶۰ با تیم میزبان "ساسان کرمان" در ساعت ۱۰: ۴۵ آغاز شد و با نتیجه قاطع ۴۹ بر صفر به سود کنگره ۶۰ به پایان رسید.

سوت بازی دوم تیم راگبی کنگره ۶۰ در برابر تیم خلیج‌فارس ساعت ۱۲ توسط داور به صدا درآمد. نتیجه این بازی هم همانند مسابقه اول کنگره ۶۰، با ارائه یک بازی یک‌طرفه در نیمه اول ۳۱ بر صفر به پایان رسید و نیمه دوم نیز با نتیجه ۲۸ بر صفر و درمجموع ۵۹ بر صفر به سود تیم کنگره پایان یافت.

سومین بازی ساعت ۱۳ بین تیم کنگره ۶۰ و تیم مشهد برگزار شد که تیم کنگره با شکست حریف خود به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

تیم کنگره ۶۰ در اولین دیدار مرحله دوم در مقابل حریف خود، تیم قم با نتیجه ۱۴ بر صفر به پیروزی رسید و راهی فینال این دوره از مسابقات شد.

سرانجام دیدار فینال بین تیم‌های کنگره ۶۰ و پسران شیراز که از تیم‌های نام‌آشنا و قدرتمند راگبی کشور است برگزار شد که این بار هم بازیکنان مسافر و همسفر تیم کنگره ۶۰ بودند که توانستند با درخشش خود در یک بازی زیبا و نفس‌گیر با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ از سد حریف خود بگذرند و به مقام قهرمانی لیگ برتر راگبی هفت نفرِ (سون) کشور دست یابند.

 

 

بار دیگر پیروزی در یک میدان ورزشی مطرح دیگر و کسب این افتخار باشکوه را به اعضای تیم راگبی و همچنین تمامی اعضای کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنیم.

 

مازیار اعرابی
کنگره 60

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .