English Version
English

مکاتبات حسین بیل؛پاسخ مهندس به بیل 95/6/3

مکاتبات حسین بیل؛پاسخ مهندس به بیل 95/6/3

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم

امیدوارم ویرایش کتاب 325 صفحه‌ای شما که مربوط به خاطرات و تجربیات شماست به‌زودی تمام شود و من مشتاقانه منتظر چاپ کتاب شما هستم. من در میان کارهایم هر وقت فرصت کنم اقدام به نوشتن می‌کنم و طبق معمول آخر هفته‌ها به مزرعه می‌روم و به کارهایم رسیدگی می‌کنم.

تعداد رهایی‌ها سیگار و همچنین مواد مخدر روزبه‌روز افزایش میابد، بطوریکه تعداد میانگین مواد مخدر که به رهایی می‌رسند حدود 90 نفر و تعداد میانگین سیگار به 12 نفر در هفته می‌رسد. البته ممکن است در یک هفته بیشتر از یک‌صد نفر رهایی مواد مخدر و یا بیشتر از 30 رهایی سیگار داشته باشیم، ولی من حدود میانگین را گفتم.

دوست عزیز، واقعاً در کنگره افراد بسیار زیادی به درمان واقعی اعتیاد می‌رسند و گاهی اوقات متأسف می‌شوم که چرا انسان‌های بی‌شماری حتی در کشور خودم هنوز به راه درمان اعتیاد دست نیافته‌اند.

این بار هم عکس‌هایی از اردوی سالیانه اعضای کنگره برایتان ارسال می‌کنم.

امسال افرادی که در اردوی سالیانه شرکت کردند میبایست در سفر دوم باشند، یعنی هیچ‌گونه مواد مخدر یا داروی گیاهی مصرف نمی‌کنند و حتی هیچ فردی که مصرف‌کننده سیگار هم باشد اجازه شرکت در اردو را ندارد و خوشبختانه محل اردو در مکانی قرارگرفته که به‌هیچ‌عنوان موبایل‌ها آنتن نمی‌دهد، بنابراین افراد در اردو ارتباطشان با جهان خارج قطع است و یک هفته به‌دوراز هرگونه موضوعی می‌توانند به خودشان بپردازند.

نظم و انضباط اردو، می‌توانم بگویم از نظم و انضباط ارتش هم محکم‌تر و قوی‌تر است، البته با عشق و محبت و ادب و نزاکت.

هیچ فردی در اردو نمی‌تواند بیکار باشد، با‌یستی حتماً عضوی از یک لژیون باشد. مثل لژیون ظرف شستن، لژیون آشپزی، لژیون چای دادن، لژیون صبحانه دادن، لژیون نظافت، لژیون جمع‌آوری هیزم، لژیون مهندسی و...

اگر اشتباه نکنم، محل اردوگاه به چهار منطقه تقسیم می‌شوم که هر منطقه یک شهرداری دارد.

من فکر کنم اگر بخواهم در مورد مدیریت و شکل‌گیری اردو سخن بگویم بایستی یک کتاب بنویسم.

بیل عزیز، از اینکه با خانم ریتا می‌خواهید برای سه هفته به دیدن گراند کنیون بروید خیلی خوشحال شدم و امیدوارم به شما خوش بگذرد. حتماً عکس‌هایی ازآنجا برایم بفرستید، همین‌طور از خودتان و خانم ریتا.

 

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .