English Version
English

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ سیستم ایکس

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ سیستم ایکس
بنام خدا
این جلسه هشتمین جلسه از دوره پنجاه و ششم سری کارگاههای آموزش جهان بینی کنگره 60 با دستور جلسه سیستم ایکس در روز چهارشنبه مورخ 1395/06/03 به استادی و نگهبانی جناب آقای مهندس و دبیری مسافر پیمان راس ساعت 12:30 آغاز بکار نمود.
 
سخنان استاد:
 
امیدوارم حالتان خوب باشد، حال من هم بحمدالله خوب است. امروز سوم شهریور است و دستور جلسه سیستم ایکس می باشد که به تئوری ایکس تبدیل شده است. بدن انسان مانند یک ماشین فوق پیشرفته است و شاید پیشرفته ترین ماشین جهان باشد. خاصیت این ماشین این است که خودش را تعمیر می کند. اتومبیل قادر نیست این کار را بکند ولی بدن ما این کار را انجام می دهد. استخوان ما اگر بشکند، پزشک آن را سر جایش قرار می دهد و بدن خودش آن را جوش می دهد. تا زمانی که این ماشین زنده است، خودش را تعمیر و بازسازی می کند.
در مسئله اعتیاد از زمان پیدایش مواد مخدر و الکل تا قبل از کنگره 60 تا جایی که من اطلاع دارم، هیچ نگاه علمی و منطقی در مورد درمان در هیچ کجای دنیا (حتی پیشرفته ترین کشورها) وجود نداشت، چون نگاه مهندسی و ژرف به درون آن نشده بود. به همین دلیل اعتیاد را غیرقابل درمان می دانند، مثل خیلی از بیماری ها که راه درمان آن ها هنوز کشف نشده است. همه در مورد اعتیاد می گویند که یک بیماری است، ولی نمی گویند که چگونه بیماری است؟ فقط می گویند که بیماری جسم، روان و اجتماعی است. باید بگوییم کجای جسم است و چگونه خراب شده است و چگونه باید درست شود. این سیستم به صورت ماشین است و خداوند می گوید که انسان را از خاک یا گِل چسبنده خلق کرده ایم. برداشت ما این است که عناصر بدن ما در خاک موجود است و هر چیزی در گوشت و پوست و استخوان ما وجود دارد، در خاک نیز موجود می باشد. پس ما یک ماشین هستیم که از مس، پتاسیم، کلسیم، فسفر و ... تشکیل شده است. وقتی انسان ها گرفتار کم خونی می شوند، یکی از دلایلش کمبود آهن است. اگر کلسیم کم شود، پوکی استخوان به وجود می آید؛ ولی اگر کلسیم را خالی مصرف کنی، به بدن جذب نمی شود، چون نیاز به ماده دیگری هم دارد. مثلاً سیمان را به تنهایی استفاده نمی کنند و باید آن را با ماسه و آب ترکیب کنند تا آن چیزی که به کار می آید، حاصل شود. بدن انسان هم همین طور است. پنیر که کلسیم دارد را با گردو که فسفر دارد، مصرف می کنیم تا بدن بتواند آن را جذب کند. شکل ظاهری گردو مانند مغز انسان است و این یعنی برای مغز خوب است.
هر کدام از قسمت های بدن ما ، ماده های مورد نیازش کم شوند، باعث بروز بیماری در ما می شود. باید از فست فود ها کمتر استفاده کنیم و همیشه در وعده های غذایی ما نباشد، چون پیتزایی که ما می خوریم از سوسیس و کالباس نامرغوبی در آن استفاده می شود. از مواد غذایی استفاده کنید که املاح لازم را داشته باشند. وقتی گوشت را در فریزر می گذارید، فاسد می شود و خاصیت خود را از دست می دهد. مواد غذایی مانند سبزی، بادمجان، گوجه و ... را باید تازه مصرف کرد، چون جسم ما نیاز به مواد غذایی طبیعی دارد. در اثر کمبود این مواد غذایی، بیماری ها به وجود می آید. مثلاً یک ساختمان با یک زلزله وحشتناک سالم می ماند و یک ساختمان با یک زلزله ساده تر از بین می رود. انسان هم همین طور است. فرد جوانی را میبینی که یک جای سالم در بدنش وجود ندارد. کاری به تخریب مواد مخدر ندارم و کمبودهای بدن در اثرکمبود مواد طبیعی را می گویم.
شیر طبیعی اگر یک روز بیرون بماند، ترش میشود. ببینید چه موادی به آن می زنند که 6 ماه خراب نمی شود. مطرح می کنند که شیر لبنیاتی نخورید، چون تب مالت می گیرید. چرا در گذشته این بیماری ها را نمی گرفتند. شیر تازه را بگیرید، بجوشانید و در یخچال بگذارید و ذره ذره بخورید تا پوکی استخوان نگیرید. اگر اضافه آمد، آن را به ماست تبدیل کنید. البته در جهان امروز بعضی کارها اجتناب ناپذیر است ولی سعی کنید که شیر تازه استفاده کنید. قدیم شیر را می گرفتند، زمانی که از آن می گذشت، آن را به ماست تبدیل می کردند، پس از آن به پنیر و دوغ تبدیل می کردند و وقتی دوغ، ترش می شد، از آن کشک می گرفتند که همه اینها پر از خاصیت است.
سبزی خوردن را از جاهای دیگر بگیرید. سبزی های تهران را از شهرری می آورند که آبی که به سبزی ها می رسد، از فاضلاب است.
در درمان اعتیاد، دیدیم که بیماری های دیگر بچه ها هم خوب می شود؛ مثل پروستات. این را که می گویم فردا بیمارانتان را به اینجا نیاورید، چون من محقق هستم و پزشک نیستم. پس از درمان آنها علت آن را بررسی کردیم که تئوری ایکس شکل گرفت.
ما مواد طبیعی مورد نیاز بدنمان را از خاک که نمی توانیم بگیریم، پس باید از مواد غذایی مثل میوه ها که از خاک به وجود می آید یا گوشت حیوانات که مواد گیاهی حاصل از خاک را می خورند و ما نیز گوشت آنها را مصرف می کنیم.
بیماری اعتیاد ناشی از عدم تعادل ناقل های عصبی است. مواد مخدر از سد خونی مغز عبور می کند و تعادل را به هم می ریزند. ناقل های عصبی زندگی ما را در بر دارد مثل دوپامین، انکفالین و آدرنالین و ... مثلاً یکی از این ناقل ها کم باشد، میل به خودکشی در فرد زیاد می شود. چون این تعادل با متد دی اس تی و شربت اوپیوم تینکچر بر می گردد، درمان اعتیاد انجام می شود.درمانی که در کنگره انجام می شود، در هیچ کجا انجام نمی شود؛ چون همه به تعادل می رسند و وسوسه ندارند. یکسری دستورالعمل ها برای اعتیاد در دنیا داریم که کنگره 60 هیچ کدام از آنها را قبول ندارد. مثلاً با دوستان قدیمی و زمان مصرف رابطه نداشته باش، جایی که مواد مصرف می کنند را ترک کن و ... کنگره 60 می گوید انسانی که گرسنه است، با دود کباب دلش ضعف می رود ولی اگر سیر باشد، دود کباب در او اثری ندارد.
از درمان بیماری ها نتیجه گرفتیم که مجموعه ناقل های عصبی و هورمون ها و مدیاتورها، سیستم ایکس را به وجود می آورند. مدیاتورها وظیفه ارتباط بین اعضای بدن را به عهده دارند. اعتقاد من این است که هرکدام از اینها ایراد داشته باشند، باعث بیماری می شوند و این بیماری می تواند ام اس باشد یا کولیت استراتیو و یا هر چیز دیگری.
بعضی از مواد را از خاک می گیریم و یکسری را نیز خود مغز تولید می کند، مثل دینورفین که فکر نمی کنم در خاک موجود باشد. مغز چگونه این ها را می سازد؟ مثل پالایشگاه عمل می کند و ما مواد خام را به آن می دهیم و و آن ها را به انواع و اقسام مواد شیمیایی تبدیل می کند. کاری که مغز و غدد درون ریز و سایر غدد انجام می دهند، این است که مواد جدیدی را به وجود می آورد و همه تعادل زندگی ما را به دست می گیرد. خوابیدن، بیدار شدن، سردمزاجی، گرم مزاجی، مسائل زناشویی، میل به خودکشی و ... همه تحت تأثیر همین موضوع است. 
اگر عدم تعادل به وجود بیاید، بیماری رخ می دهد. سیستم ایکس از دو روش بی سیم و باسیم کار میکند. مواد مخدر، الکل و قرص های روان گردان و قرص های ضد افسردگی به میزان بالا در قسمت با سیم تخریب ایجاد می کند و افکار منفی در قسمت بی سیم تخریب به وجود می آورد. کسی که منفی گرا باشد، بیشترین آسیب را خودش می خورد. کسی که ناامید باشد، برای دیگران بد بخواهد، تجسس کند، بیشترین ضربه را به خودش می زند. تمام ضدارزش ها به سیستم ایکس ما ضربه می زند.
یکسری بیماری ها سایکوزوماتیک هستند که حداقل 150 یا 160 نوع هستند که روان تنی هستند؛ یعنی روان روی جسم اثر می گذارد و تخریب ایجاد می کند و به شکل بیماری خودش را نشان می دهد.استرس، ترس، افکار منفی و ... روی جسم اثر می گذارد. مگر فکر روی جسم اثر می گذارد؟ بله، مثلاً به طرف می گوییم که کارخانه ات آتش گرفت و سکته می کند. بعضی ها هم با یک فکر کوچک سکته می کنند. هر چه افکار ما منفی تر باشد، پیر و شکسته می شویم و چهره ما زرد می شود، صورتمان پف می کند و ...
هر چه شخص مثبت گرا و امیدوار باشد و به خدا ایمان داشته باشد، حتی اگر ظاهراً این را نشان دهد، کمترین ضربه را به خودش می زند و کمترین تخریب را حس می کند، پس ما می توانیم با افکار مثبت، امیدواری، با توکل به خداوند، بخشش انسان ها، قضاوت بی جا نکردن  و ... همیشه سرحال باشیم.
اگر بتوانیم سیستم ایکس را بالانس کنیم، بیماری ها برطرف می شوند. اگر در سینه ما غده ای در می آید، به خاطر سایکوزوماتیک است. افرادی بودند که پروستات داشتند و با روش دی اس تی، به مرور و ذره ذره پروستاتشان از بین رفته و یا افرادی نازا بودند و مشکلشان برطرف شده است. اگر سیستم ایکس را درست کنیم، همه اینها برطرف می شود.

 

نام فایل تاریخ مدت زمان حجم (MB) لینک
فایل صوتی سخنان مهندس 95/06/03 00:30:00 10.4 دانلود
فایل صوتی رهایی ها 95/06/03 01:45:35 36.8 دانلود
 
نگارنده: همسفر محمد
عکاس: مسافر سعید
منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .