English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

جلسه ششم از دور دوازدهم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد  (DSTبا نگهبانی آقای بهزاد دبیری آقای علیرضا و استادی آقای علی اسفندیاری در تاریخ 1395/5/1با دستور جلسه کار ، تحصیل و قدرت و تولد دومین سال رهایی مسافر علی اکبر از آنتی ایکس سیگار ، راس ساعت 8 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

سخنان استاد :

من در دوران قبل از کنگره 60 شرایط بدی داشتم و به مرور زمان مواد مخدر جایگاه و جهت من را تغییر داد ، دیگر از تحصیل و کتاب خواندن لذت نمی بردم و حتی از ورزش نیز کناده گیری کرده بودم.به این صورت حتی من از خواندن تیتر روزنامه ها هم منع شده بودم. من روزی سه وعده مواد مصرف می کردم ، روزی 15 بست مواد مصرف می کردم و حتی به کارم هم نمی رسیدم . مصرف مواد من به گونه ای بود که بتوانم راه بروم ، نه اینکه کار کنم !به این صورت کار و تحصیل را از دست دادم . قیافه ام تابلو شد و به وضع نامناسبی گرفتار شدم.

من در محل کار خود موفق نبودم و روزی 3 وعده مصرف می کردم و هر بار یک ساعت و نیم زمان من هدر می رفت و از کار خود نیز استفاده نمی کردم. مواد مخدر دیگر برای کار کردن هم جواب من را نمی داد.

کم کم قدرت کاری و بدنی خود را از دست دادم و چهره بدی پیدا کردم ، تریاک و موادمخدر با من بد کرد و دیگر نمی توانستم با افراد روبرو شوم.همه چیز را از دست دادم .

اما پس از حضور در کنگره و سپری کردن سفر اول اوضاع کلی تغییر کرد ، من به همه چیز دست پیدا کردم و این را مدیون کار و تحصیل می باشم . خداوند را شکر می کنم که با کنگره 60 آشنا شدم و به جایگاه های خوبی دست پیدا کردم همچنین به وسیله کار و تحصیل قدرت لازمی که از دست داده بودم بدست آوردم. کسی که در کنگره است شاید 1000 تومان پول داشته باشد اما هیچ وقت وضع خرابی ندارد . باید ما پایه های مالی خود را استحکام ببخشیم ، این باعث قدرت ما و قدرت کنگره می شود .

همه چیز برای ما سفر اول می باشد. ما باید با استفاده از تجربیات کنگره استفاده کنیم.

درمان سیگار بسیار به من کمک کرد. من جزو افرادی بودم که سیستم ایمنی بدنم ضعیف بود و درمان سیگار قدرت جسمی من را بالا برد. من در سال چند بار آمپول پنی سیلین می زدم ، اما ببینیم کنگره 60 چه قدرت جسمانی به من داده است که دیگر از مریضی خبری نیست !

در محل کار من افراد سیگاری هستند و برای کشیدن سیگار باید به خارج از محیط بروند ، آنها برای کشیدن سیگار در روز حدود 20 بار به بیرون می روند تا سیگار بکشند. حداقل چیزی که آنها از دست می دهند زمان و ضرر مالی است و مطلب مهم ضغیف شدن قدرت جسمانی آنهاست.

امروز درمان نیکوتین جزو پروتکل درمانی می باشد و شرایط به گونه ای نیست که افراد انتخاب کنند که آیا وارد پروژه درمان نیکوتین بشوند یا خیر.بعد از اتفاقی که برای آقای مهندس افتاد من شخصا وظیفه خود می دانم که در رکاب ایشان باشم و هر کاری که می توانم برای کنگره 60 انجام دهم دریغ نکنم.

امروز تولد دومین سال رهایی آقای علی اکبر است ، یکی از خدمتگذاران ویلیام در پارک طالقانی می باشد ، از بچه های خوب و از 10 نفر اولی است که وارد لژیون سیگار من شد . در لژیون سیگار آقای مهندس در پارک طالقانی شرکت کرد و بسیار منظم سفر خود را به پایان رساند. خیلی تبریک میگویم و او را تحسین کرده و برایش آرزوی موقیت می کنم .

سخنان مسافر علی اکبر

بسیار خوشحالم که امروز در جمع شما عزیزان هستم.همه شما پس از درمان اعتیاد خود سفر سیگار را شروع نموده اید و به درمان واقعی رسیده اید ، امروز من هم در جمع شما هستم و می دانم که درمان سیگار مکمل درمان اعتیاد است. دو سال است که از درمان سیگار من می گذرد و هماهنگ با جوانان در پارک ورزش می کنم  و از این بابت هیچ احساس کم بودی در خود احساس نمی کنم . تمام این رویدادها به دلیل مصرف نکردن و درمان در لژیون ویلیام می باشد .

قدرت در انسان از اجرایی کردن خواسته ها بوجود می آید  ، من خواستم و توانستم ، به همین سادگی.هر کس در هر جایگاهی که باشد می تواند هرکاری را انجام دهد  ، این خواسته ی من بود که به اجرا در آمد که من سیگار نکشم .

هر کسی بخواهد این سفر را شروع کند می تواند اقدام کند و به آسانی شروع به درمان سیگار کند ، من این زندگی جدید را تجربه می کنم و احساس بسیار خوبی دارم.احساس بسیار خوبی است زمانی که سالها سیگار می کشیدی و حالا خیر ، زندگی جدید است و من آنرا مدیون لژیون ویلیام هستم.

آرزوی من این است که همه افراد درمان نیکوتین را آغاز نمایند و به درمان واقعی برسند.زیرا درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل میشود و کسی که سیگار می کشد هنوز به درمان کامل نرسیده است .

من در چند سال گذشته وارد کنگره نشده بودم معلوم نبود که در این جمع بودم یا نه و بسیار خوشحالم که با 75 سال سن در جمع شما هستم.این یک رخ داد بسیار عالی برای من است که نمی دانم چگونه آنرا بیان کنم .

از راهنمای خوبم تشکر می کنم که به من کمک کردند تا درمان شوم.از ایشان بسیار سپاس گذارم .

جناب مهندس دژاکام نجات دهنده جان انسان های مصرف کننده است همانطور که جان من را نجات داد و امروز افراد زیادی تحت درمان به روش DST هستند در صورتی که تمام دنیا در درمان اعتیاد عاجز است.

با احترام کامران رک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .