English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ بیل به مهندس 95/4/3

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ بیل به مهندس 95/4/3

حسین عزیز،
 

نامه گرفتن از شما همواره باعث خوشحالی است. می‌دانم که در این وقت سال چقدر سرتان گرم فعالیت‌های رمضان است (به خاطر عکس‌های مربوط به رمضان ممنونم)

این افتخار بزرگی است که نام من را به عنوان ویراستار کتاب عشق درج کنید. فکر می‌کنم تغییراتی که در کتاب انجام داده‌اید باعث بشود که تعداد مخاطبان کتاب بسیار بیشتر شود. از بسیاری از همکارانم شنیده‌ام که این روزها چاپ کردن کتاب به روش سنتی (منظور چاپ کردن روی کاغذ است-مترجم) در آمریکا بسیار مشکل است. اما فکر می‌کنم در چاپ کردن آن به‌صورت الکترونیکی (e-book) در آمازون (سایت آمازون-مترجم) یا در خانه نویسنده که متخصص چنین نشریه‌هایی است پتانسیل خوبی نهفته باشد. یک انتخاب دیگر آن است که کتاب را به‌صورت رایگان روی اینترنت منتشر کنید. من برای سال‌های متمادی برد رمی یک شرح‌حال حرفه‌ای کارکرده‌ام و زمانی که کار آن تمام شود برای دانلود رایگان روی سایت خود قرار خواهم داد.

چاپ 10000 نسخه ادموند و هلیا یک نقطه عطف قابل‌توجه است. آلیشا بسیار خوشحال خواهد شد که یک نسخه از آن را وقتی به انگلیسی ترجمه شد داشته باشد. من و ریتا از ملاقات آلیشا و استیواربسیار لذت بردیم در ژوئن سال بعد برنامه ازدواج آن‌ها مقررشده است و برای ما بسیار لذت‌بخش بود که در برنامه‌ریزی برای این مراسم آن‌ها را یاری دهیم.

ممنون که آخرین مکاتبه خود با دکتر بالر را برای من ارسال نمودید.

عمیق‌ترین تبریکات من را به خاطر آن‌که کنگره 60 به‌عنوان بهترین NGO در اعتیاد و ریکاوری ایران انتخاب‌شده است را پذیرا باشید. چه قدر خوب است که فعالیت کنگره 60 برای ترفیع ریکاوری در ایران موردتوجه واقع‌شده است. حتماٌ عکس‌هایی از مراسمی را که جایزه دریافت خواهید نمود را برای من ارسال کنید.

من و ریتا هر دو خوب هستیم و از سرعت کمتر زندگی‌مان در این دوره لذت می‌بریم. در حال برنامه‌ریزی برای سفر به الینوس در ماه آتی هستیم تا مادر، خواهرانم و تعدادی از دوستانمان را ملاقات کنیم. چندین سال پیش من آرشیو مطالعات اعتیاد الینوس را راه‌اندازی کردم، کتاب‌خانه‌ای در رابطه با اعتیاد و ریکاوری از آن، و کتابخانه شخصی خودم را به‌عنوان اولین مجموعه به این کتاب‌خانه انتقال دادم. زمانی که در ماه آتی به الینوس بروم آخرین کتاب‌های که مردم به این کتابخانه اهدا کرده‌اند را موضوع‌بندی خواهم نمود.

این آرشیو در یک مجموعه تاریخی از نوشته‌ها درباره اعتیاد و ریکاوری را به محققان و متخصصان نسل‌های آینده انتقال خواهد داد (عکس‌ها را ببینید) هنگامی‌که به سال‌های گذشته و کارمان برای ترفیع ریکاوری از اعتیاد نگاه می‌کنیم می‌توانیم به آن کارها افتخار کنیم. اما هنوز من از حجم کاری که برای انجام دادن باقی‌مانده است متاٌثر می‌شوم. همکاری‌های از این قبیل میان من و شما است که من را برای ادامه مسیرمان تقویت می‌کند.

 

دوست و برادر همیشگی بیل.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .