English Version
English

مکاتبات حسین بیل؛پاسخ مهندس به بیل95/4/2

مکاتبات حسین بیل؛پاسخ مهندس به بیل95/4/2

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم

از اینکه کتاب عشق را به این سرعت و به این خوبی ویرایش کردید، متشکرم، در کشور ما برای بعضی کتاب‌های مهم نام ویراستار کتاب هم در کتاب یا پشت جلد نوشته می‌شود، آیا این اجازه و افتخار می‌دهید که نام شمارا به‌عنوان ویراستار در کتاب بنویسم.

همان‌طوری که ملاحظه کردید من در متن کتاب عشق تغییراتی را دادم تا تصور نرود که این کتاب فقط مخصوص مصرف‌کنندگان مواد مخدر است تا مورداستفاده مصرف‌کنندگان و همسفران و عموم مردم قرار بگیرد، حال سؤال این است که آیا هم‌اکنون می‌توانم در آمریکا و سایر کشورها ناشر برای چاپ پیدا کنم.

همان‌طوری که گفتم امروز کتاب ادموند و هلیا در ده هزار نسخه به زبان فارسی به چاپ رسید، البته در کشور ما ده هزار نسخه برای یک نمایشنامه رقم زیادی است و به گفته برادرم که استاد دانشگاه و دارای دکترای تاًتر می‌باشد تاکنون در کشور ما هیچ نمایشنامه‌ای به این تعداد به چاپ نرسیده است.

امیدوارم بتوانم کتاب ادموند و هلیا را هم که به دکتر آلیشا تقدیم کرده بودم به‌زودی به زبان انگلیسی به چاپ برسانم که در این صورت چندین جلد از کتاب را برای ایشان ارسال می‌کنم، در ضمن امیدوارم از دیدن آلیشا و نامزد ایشان شما و خانم ریتا لذت ببرید، من هم در هفته گذشته با دخترم آنی دو روز باهم در مزرعه بودیم.

نامه‌ای را برای دکتر روبن ارسال کردم که تصویر آن را برایتان می‌فرستم تا در جریان مکاتبات ما باشید، امیدوارم بتوانم بعد از ماه رمضان برای تحقیقات گسترده و بزرگی که در مورداستفاده تمامی متخصصین حوزه اعتیاد قرار بگیرد برنامه‌ریزی نمائیم.

در ضمن خبر خوب اینکه کنگره 60 به‌عنوان بهترین وبرترین NGO در حوزه درمان و ریکاوری اعتیاد کشور ایران انتخاب شد.

در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در حضور مسئولین عالی‌رتبه کشور و سفرای خارجی معرفی و جایزه خواهد گرفت که متعاقباٌ گزارش و عکس‌های آن را ارسال خواهم کرد.

 

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .