English Version
English

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ مهندس به بیل 95/2/28

مکاتبات حسین و بیل؛ پاسخ مهندس به بیل 95/2/28

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم؛

از نامه شما خوشحال شدم. همان‌طوری که گفته بودید، نامه‌ای برای دکتر روبن بالر، مسئول سیاست‌گذاری علمی NIDA نوشتم که پیش‌نویس آن را تقدیم حضور می‌نمایم. البته از آنجائی که شما به فرهنگ و شناخت آن‌ها آگاهی کامل دارید، خواهشمند است، هرگونه تغییراتی که در نامه لازم است، بدهید.

دوست عزیز آن‌هایی که دلشان به عشق زنده است، هرگز پیر یا مسن‌تر نمی‌شوند و من مطمئن هستم که اگر روزی شما مجبور باشید با عصا هم راه بروید، بازهم پیر نخواهید شد. من که هرگز احساس پیر شدن نمی‌کنم، حتی اگر قامت من خمیده گردد. از اینکه درباره NA از دیدگاه علمی، در حال جمع‌بندی تحقیقاتی هستید، کار بسیار مهمی انجام می‌دهید؛ چون NA در هر شکلش قسمتی از تاریخ اعتیاد است و جان هزاران هزار نفر را در سطح جهانی نجات داده است.

من در حال مقدمات چاپ کتاب نمایشنامه ادموند و هلیا هستم. و همین‌طور در حال ویرایش کتاب 14 مقاله می‌باشم، که البته در این کتاب، آخرین مقاله شما درباره کنگره 60 و همین‌طور مقاله سیگار و همچنین اولین مصاحبه شما با من به زبان فارسی قرار دارد که از 14 مقاله، 3 مقاله آن مربوط به شما می‌باشد. امیدوارم که این کتاب، به زبان انگلیسی هم ترجمه گردد، چون اکثر مبانی علمی و فلسفی در درمان اعتیاد، در این کتاب گنجانده‌شده است. من خودم تصور می‌کنم، این کتاب برای دانشجویان و محققینی که در حوزه اعتیاد فعال هستند، بسیار مناسب باشد.

از اینکه شما و خانم ریتا هرروز یا عصر به پیاده‌روی ادامه می‌دهید، کار فوق‌العاده نیکویی را انجام می‌دهید و همین‌طوری که به تماشای تمساح‌ها، دلفین‌ها و نهنگ‌های دریایی می‌پردازید، این خود نشانه عشق به زندگی است؛ امیدوارم همیشه از این کار لذت ببرید و ادامه بدهید.

تهران خوب است، و همان‌طوری که میدانید شهر شلوغی است و از آن مناظر زیبایی که شما در کنار اقیانوس دارید، خبری نیست و ما صبح تا شب، شاهد تماشای ماشین‌های سواری، اتوبوس‌ها و موتورسیکلت‌های جور و واجور هستیم. البته از دود آن‌ها هم بی‌نصیب نیستیم، و برای همین موضوع، من آخر هفته‌ها به مزرعه می‌روم؛ در چند هفته قبل، مزرعه مملو از شکوفه‌های رنگارنگ بود و اکنون، میوه‌ها در حال آماده شدن هستند. البته من در سال گذشته نزدیک به 500 تن سیب را برای تهیه سرکه در بشکه‌های 220 لیتری قراردادم. این سرکه‌ها در حال آماده شدن هستند و فکر می‌کنم که برای تابستان کاملاً آماده شوند. سرکه‌ای که من تولید می‌کنم، بهترین و مرغوب‌ترین سرکه طبی می‌باشد و برای درمان امراض مختلفی قابل‌استفاده است، که متأسفانه من نمی‌توانم از این سرکه‌ها برای شما ارسال کنم.

در ضمن کلیه اعضای خانواده من خوب هستند و چند هفته پیش، همه آن‌ها با من به مزرعه آمدند و در کنار هم، به ما بسیار خوش گذشت.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .