English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز،

این مشکلات سلامتی که تجربه کرده‌ام واقعاً با هدایای غیرمنتظره همراه می‌شوند. من فکر می‌کنم یکی از نقاط قوت کار ما توانایی تبدیل بحران‌های شخصی به اعمال خدماتی بوده است. در مورد شما، این بحران‌ها باعث تولد کنگره 60 و استفاده از متد DST در لژیون‌های ویلیام وایت برای قطع سیگار شده است و من مطمئن هستم که بسیاری مسائل دیگر در آینده به این موضوعات اضافه خواهند شد.

مواجه من با سرطان نیز مشابهاً باعث چند تغییر مهم در سبک زندگی من شد و باعث شد یک نوع احساس کم بودن زمان در کارهای مربوط به ریکاوری داشته باشم. درنتیجه، مطالب اساسی که می‌خواستم در دوران حیات تکمیل کنم هم‌اکنون به چاپ رسیده‌اند هر کار دیگری که انجام بدهم، شب‌ها راحت به خواب می‌روم چراکه می‌دانم این پروژه‌های نوشتاری به انجام رسیده‌اند.

یک پاسخ از آقای بوتیچلی (دفتر سیاست گزاری کنترل مواد مخدر) دریافت کرده‌ام که در آن ذکر کرده است قصد دارد مطالبی که درباره کنگره 60 برای وی ارسال کرده‌ام را مطالعه کند. امیدوارم که در آینده نزدیک با شما تماس برقرار کند. همچنین فکرمی کنم مقاله در مجله مشاور که اواخر پاییز چاپ می‌شود و وبلاگی که در حال کار کردن بر روی آن هستم تا مکملی برای مقاله باشد، باعث شعله گرفتن علاقه به کنگره 60 در میان رهبران و متخصصان و محققان حوزه اعتیاد در آمریکا شود. چنین تلاش‌هایی زمان می‌برند اما من فکر می‌کنم پایداری ما به انجام خواهد رسید و ارزش همکاری‌هایمان در این سال‌ها را به اثبات خواهد رساند.

من و ریتا خوب هستیم و منتظر رسیدن دخترمان و نامزد او در اوایل ماه ژوئن هستیم. دیشب به یک تاّتر محلی رفتیم که بسیار از آن لذت بردیم، این‌یک زمان دوست‌داشتنی در دوره حیاتمان است علارغم تمامی مشکلات سلامت دوره‌ای که پیش می‌آیند. ما بسیار خوشبخت هستیم.

 

دوست و برادر همیشگی
بیل

 

 مترجم:
احسان رنجبر

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .