English Version
English

عبور از ترس

عبور از ترس

گاهی اوقات ترس، در جهت مثبت ایجاد می‌شود و می‌تواند مشکلات را حل کند. ترس در من پلی ساخت، برای عبورازمثلث جهالتم، تصمیم گرفتن برای درمانم و خواسته درمان در من شکل گرفت، ولی اول باید از دل ترس عبور نمایم تا به شهامت برسم. قبلاً با ترس مواجه بودم، ترس از بدون مواد مخدر ماندن، ترس از اجتماع، ترس ازدستگیرشدن توسط مأمورین، ترس از دست دادن خانواده، ترس از زندان و ترس از دست دادن تمام ارزش‌ها. گاهی ترس‌ها باعث می‌شود که درست حرکت کنیم. ترس باعث گردید راهم را پیدا کنم و به کنگره 60 بیایم و به مقصد برسم. درنا امیدی راه برایم باز شد، توانستم با نیروهای شیطانی و بازدارنده مبارزه کنم. برای من این یک معجزه الهی بود.

درکنگره جهان‌بینی به من آموخت که نیروهای مثبت و منفی درکنارهم هستند، من باید روی تفکر، تجربه و آموزش خود کارکنم تا بتوانم به دانایی که کنگره مدنظر دارد برسم و بتوانم درستی یا نادرستی کاری را که می‌خواهم انجام دهم تشخیص بدهم. اعتیاد به مواد مخدر کاری با من کرد که تا آخر خط را تجربه نمودم که همانا تاریکی مطلق بود تا درکنگره 60 به نور حقیقی برسم.

پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است.

درمسیرکنگره یاد گرفتم، امیدوار باشم و صبر را سرمشق زندگی خود بدانم و در صبر خود نیز بی‌صبری نکنم. کنگره ابزار را در اختیارم قرارداد و بستر را نیز فراهم نمود. با کمک آموزش‌های راهنمایم درکنگره و وجود همسفرم که دو بال قوی برایم بود و است، توانستم به پرواز درآیم. همسفرم آگاهانه درکنارم قرار دارد و به من نیروی مثبت القاء می‌کند، همیشه ازایشان انرژی می‌گیرم و آرامش را درکنارش حس می‌کنم. مبدأ را پیدا کردم و در مسیر مستقیم کنگره به مقصدم که رهایی از بند مصرف مواد مخدر بود رسیدم. خدا را شاکر هستم که کمکم نمود تا بتوانم در سفر دوم هم حرکتی را آغاز نمایم.

امروز بعد از گذشت 48 روز از رهاییم، امیدوارم بتوانم به هدف‌هایی که کنگره 60 مشخص نموده عمل نمایم و راه خدمت گذاران را درکنگره ادامه دهم تا دیگر هرگز مرتکب اشتباه نشوم. پیام من برای مسافران عزیز سفر اول این است، اگر فرمان‌بردار راهنما باشیم و آموزش‌ها را کاربردی کنیم، در حریم حرمت‌های کنگره باشیم و در راه مستقیم کنگره حرکت نماییم، قطعاً به رهایی و درمان خواهیم رسید. این حس و حال خوب امروزم را از کنگره 60 و آموزش‌های آن و راهنمای خوبم دارم و امیدوارم بتوانم خدمت گذاری فرمانبردار باشم.

در آخر از تمام خدمت گذاران کنگره 60 سپاس گذارم و برای آن‌ها آرزوی بهترین‌ها رادارم.

 

نویسنده مسافرحمید
نگارنده مسافرحسن
تنظیم مسافرعلی
مسافران نمایندگی ابن سینا (رباط کریم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .