English Version
English

نمایندگی استادمعین؛ تقدیر از راهنمایان پیشکسوت

نمایندگی استادمعین؛ تقدیر از راهنمایان پیشکسوت

بنام قادر مطلق

این جلسه سومین جلسه از دوره هفدهم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 در روزهای دوشنبه، نمایندگی استاد معین به استادی مسافر احمد ربیعی و نگهبانی مسافر ثارالله ذکایی و دبیری مسافر رضا مرادی با دستور جلسه هفته راهنما در مورخ 13/2/95 راس ساعت 17 آغاز به کار کرد، همچنین دوشنبه در نمایندگی استاد معین، طی مراسمی از راهنمایان پیشکسوت که لژیون خود را تحویل داده‌اند و از راهنمایانی که در نمایندگی‌های دیگر کنگره 60 دارای لژیون می‌باشند و همچنین راهنمایانی که به‌تازگی شال راهنمایی دریافت نموده‌اند، توسط ایجنت نمایندگی استاد معین تقدیر به عمل آمد. از طرف تیم وبلاگ نویسان نمایندگی استاد معین، هفته راهنما را به‌تمامی این عزیزان تبریک عرض نموده و بهترین‌ها را برای ایشان آرزومندیم. 


 

استاد در ابتدا با تبریک هفته راهنما فرمودند: همانطور که بارها گفته ام، من وقتی گذشته خود را مرور میکنم، من اگر الان نفس میکشم بواسطه وجود راهنمای محترم، آقای حکیمی است. انسان برای حرکت به مربی و استاد احتیاج دارد، خیلی اوقات می بینیم که برای یک اندیشه از استاد تشکر میشود، ولی کنگره یک قدم فراتر رفته، کسی که میخواهد اندیشه سالمی داشته باشد باید جسم و روان سالمی داشته باشد و در کنگره یک راهنما با تمام وجود این مهم را انجام میدهد و چقدر زیباست، شخصی که در حال راهنمائی است، خود راهنمائی میشود.

یک راهنما با تک تک رهجوها سفر میکند و با آنها زندگی میکند، از ناراحتی آنها غمگین و از خوشحالی آنها شاد میشود و در این بین شاید یک تندی هم باشد که لازمه درمان است و بعنوان یک محرک در جهت درمان واجب است.

استاد در ادمه فرمودند: یکی از صفات منفی انسان فراموشکاری است و این فراموشی در دوران سختی به سراغ انسان نمی اید. از خدا بخواهیم که بعد از درمان و خوب شدن فراموش نکنیم که چه کسی، چه کاری برای ما کرده! آنهم بدون هیچ چشمداشتی.

حساب و کتاب یک راهنما با دل خودش است، با خود عشق است، بیرون از اینجا مبنا بر اساس زمان و پول است و چون صحبتها کلیشه ای است، چه بسی دردی را هم درمان نکند.

چه زیبا سروده سعدی:

هر نفسی که فرو میرود، ممد حیات است و چو برمی آید مفرح ذات، پس در هر نفسی دو نعمت موجودست و بر هر نعمت شکری واجب.

از دست و زبان که برآید                     کز عهده شکرش بدرآید

من این را از طرف خودم میگویم: برای هر نفس مدیون راهنما هستم که به هیچ طریقی قابل جبران نیست. اما تا آنجائی که در توان من است و با توجه که این موقعیتی که در اختیار من قرار داده شده، باید حتما این کار را بکنم.

استاد در پایان فرمودند: امیدوارم که این وصلها همچنان تداوم داشته باشد.

این هفته را به همگی آنانی که راهنما شده اند و خواهند شد و در راس همگی به جناب مهندس تبریک و تهنیت عرض میکنم.

 

تهیه گزارش: مسافر ع رضا مرادی

عکس: مسافر سیروس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .