English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی
جلسه دوم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی صالحی به استادی آقای عباس بیگی، نگهبانی آقای مجتبی و دبیری آقای تهمورث با دستور جلسه وظایف رهجو روز سه‌شنبه مورخ 94/11/20 رأس ساعت 17 آغاز به كار نمود

خلاصه سخنان استاد:

من در زمان مصرف هم رهجو بودم، اما رهجوی تاریکی ها و ضدارزش ها بودم. اما خداروشکر می کنم که کنگره را پیدا کردم و راهم تغییر کرد، کنگره 60 مسیر زندگی و راه ما را به طرف روشنایی و ارزش ها تغییر می دهد. رهجو در کنگره 60 وظایفی بر عهده دارد. هرکس که بهتر به وظایف خود عمل کند از حال بهتری هم برخوردار خواهد بود. حال به چند مورد از وظایف رهجو اشاره می کنم. رهجو باید فرمانبردار باشد. یعنی در برابر فرامین راهنما و استاد خودش تسلیم باشد. من باید بدانم که راهی را که تا الان دنبال می کردم اشتباه بوده و از حالا به بعد باید خودم را به راهنما بسپارم و راهی را که او نشانم می دهد دنبال کنم. به همین دلیل باید فرمانبردار و تسلیم باشم.

مسئله بعدی نظم و انضباط است. نظم از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر در سفرم نظم نداشته باشم به درمان نمی رسم و اگر به درمان هم برسم حال خوبی نخواهم داشت. نظم و انضباط یعنی قبل از شروع جلسه حضور داشته باشم. غیبت غیرموجه نداشته باشم. با لباس و ظاهری آراسته حضور داشته باشم. داروی خود را به موقع و به اندازه مصرف کنم. یک رهجو باید مطالعه داشته باشد، سی دی ها را بنویسد، حتی الامکان در پارک حضور داشته باشد و ورزش کند. اگر این پارامترها را عملی کنیم و به وظایف خود به خوبی عمل کنیم قطعا در کنگره به هدف خود که رهایی از اعتیاد و حال خوش است، خواهیم رسید.

عكاس : مسافر علی

تهیه گزارش : مسافر احمد

منبع کنگره 60 : وبلاگ نمایندگی صالحی

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .