English Version
English

رمز موفقیت

رمز موفقیت

انسان از زمانی که به دنیا می آید یک رهجو محسوب می شود زیرا خلقت آدمی بر این اساس است که با آغاز زندگی در این جهان فیزیکی مسیری را در جهت کسب دانایی و آگاهی طی کند تا بتواند به تکامل برسد پس کلمه ی رهجو بصورت معنوی شامل همه ی انسان ها می شود ولی از آنجایی که انسان فراموشکار است ، یاد ندارد به چه جهتی پا به این دنیای خاکی نهاده و به نوعی راه خود را از مسیر اصلی و صراط مستقیم گم می کند و وارد تاریکی ها می شود . 

حال این تاریکی در هر مسیری می تواند باشد . شخصی  در تاریکی منیت فرو می رود ، شخصی در تاریکی جهل ، شخصی در تاریکی کبر و غرور ، شخصی در تاریکی دروغ و فساد و شخصی در تاریکی اعتیاد...که نتیجه ی اینها می شود فرو رفتن و غرق شدن در تاریکی و ضد ارزش ها که انسان راه خود را گم کرده و به بیراهه می رود. ولی چون انسان همواره خواستار بهترین ها می باشد شاید روزی به خود بیاید و متوجه راه اشتباه رفته اش شود و در صدد جبران برآید و چه سعادتمند است کسی که در این راه بتواند با کنگره 60 آشنا شود. زیرا اگر من نوعی می توانستم و قادر بودم راه را از چاه به درستی تشخیص دهم شاید هیچ وقت به بیراهه نمی رفتم و سر از مسلخ در نمی آوردم. 

پس باید ابتدا بتوانم به شکل علمی و عملی راهم را تشخیص بدهم و بعد شروع به حرکت کنم. بتوانم به آن شناختی برسم که در سر هر دو راهی که می رسم ، بهترین راه را انتخاب کنم و این میسر نمی شود مگر اینکه دانایی موثر و آگاهی ام را بیشتر کنم که تمام این آگاهی ها و دانایی ها را کنگره 60 یکجا به من می دهد و من برای رسیدن به هدف باید پیرو باشم و یک سری قوانینی را که در زندگی خود رعایت نکرده بودم در اینجا با کسب دانایی وآگاهی و اجرای روش صحیح مراعات کنم. 

منی که راه خود را گم کرده و به بیراهه رفته ام، با ورود به بهترین مکان ، ابتدا لقبی برایم با احترام قائل می شوند: مسافر ، همسفر، رهجو!

و من که با افتخار این القاب را می پذیرم در قبالش مسئولیت هایی دارم که باید به انجام برسانم. در کنگره 60 مهمترین وظیفه رهجو احترام و پیروی از راهنما ، مسئولیت پذیر و مطیع بودن ، احترام به شربت OT ، گرفتن و عمل کردن به آموزش ها ، ایمان به درمان در کنگره و احترام به کسانی که از لحاظ مقام بالاتر هستند مانند نگهبان ، دیده بان ، مرزبان ، ایجنت و... با توجه به تمام این مطالب درمی یابیم که با عمل کردن یک رهجو به وظایفش ، اولین سود متوجه خود رهجو خواهد شد زیرا اگر من یاد بگیرم که احترام بگذارم ، دروغ نگویم ، سر وقت در جایی حاضر شوم ، به همه بدون چشم داشت محبت کنم و این ها را در زندگی خود کاربردی نمایم ، حتما انعکاس آن را در هر جا و مکان دریافت خواهم کرد پس خواهم دانست که احترام و ارزش گذاشتن به حقوق دیگران یعنی احترام و ارزش قائل شدن دیگران نسبت به من که درنهایت از یک زندگی شاد ، آرام و دور از ضد ارزش ها بهره مند خواهم شد.

 امیدوارم تمام انسان های خواهان رهایی از بند تاریکی ها ، بتوانند یک رهجوی خوب باشند تا به آرزوهایشان برسند.

با سپاس : همسفرمنیره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .