English Version
English

لژیون ویلیام ال وایت(درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

 لژیون ویلیام ال وایت(درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 هفتمین جلسه از دور ششم جلسات لژیون ویلیام ال وایت(درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)نمایندگی وحید روز سه‌شنبه مورخ 03/09/94 با استادی مسافر بهنام صمدی با دستور جلسه هفته همسفر رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.

 

سخنان استاد:

پایه و اساس هستی بر مبنای اضداد است و ما هر چیزی در هستی می‌بینیم جفت است . در کنگره هم وجود همسفری قسمتی از جریان تکامل مسافر است و به تجربه‌دیده شده است که مسافران در کنار همسفر خود به سطح بالاتری از علم و آگاهی دست پیدا خواهند کرد و در طول سفر هم معضلات و مشکلات را با رنج کمتری پشت سر می‌گذارند.مثل‌اینکه از تهران به سمت مشهد حرکت کنیم. قطعاً شخصی که به‌تنهایی این سفر را ادامه می‌دهد خیلی زود خسته شده و از مسیر سفر خود لذت کمی می‌برد زیرا اولین مزیت وجود همسفر هم‌صحبتی است.این امر قطعاً مهم است که جناب مهندس هم‌بارها بر آن تأکید نموده‌اند.

یادم هست اولین بار که به همسفرم پیشنهاد دادم در جلسات کنگره 60 شرکت کند ایشان با اکراه این پیشنهاد را رد کردند زیرا تصور می‌کردند جلسه‌ای که برای نجات مصرف‌کننده‌های مواد مخدر برقرارشده است بدرد یک فردی که حتی تجربه‌ی مصرف هم ندارد نخواهد خورد. ولی مشاهده‌ی تغییرات در رفتار و گفتار و کردار من باعث شد که نقطه‌ی تفکری در ذهن ایشان شکل بگیرد.من هم بجای اصرار و اجبار به ایشان پیشنهاد دادم که سه جلسه در جلسات حضور پیدا کنند تا بعدازآن خودشان تصمیم بگیرند و اگر نخواستند هم مانعی ندارد. به‌هرحال این سه جلسه گذشت و محبتی که در کنگره جاری است باعث جذب همسفر من شد و این آغازی بود برای سفر ایشان.

امروز پنج سال از این ماجرا می‌گذرد و همسفرم در کنگره خدمت گذار هستند و من آثار این عشق و آگاهی را در زندگی خود می‌بینیم زیرا مهم‌ترین موهبتی که برای همسفر من ایجادشده دومین دوره از خدمت در قسمت مرزبانی بود و همچنین شناخت و آگاهی و علم کنگره باعث شده ایشان در لژیون جونز هم شرکت کرده و سفر کنند.

 این‌یک نوع تفکر است که باعث ایجاد جاذبه‌ی خوب در محیط خانواده و کنگره برایمان ایجادشده و امید دارم همه‌ی کسانی که خواسته‌های معقولی دارند با شناخت و آگاهی به حد اعلای آن برسند.

بیرون ز جهان و جان یکی دایه‌ی ماست               دانستن او نه درخور پایه‌ی ماست

 

        در معرفتش همین‌قدر دانم من                           ما سایه‌ی اوییم و جهان سایه‌ی اوست

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .