English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم.

از اینکه طی یک نامه ، من و کنگره 60 را به خانم الکو معرفی کردید، و از این همه لطف که به من و کنگره 60 دارید، بی نهایت سپاسگزار هستم.

بیل عزیز، در این 8 سال که افتخار دوستی و همکاری با شما را داشتم، ضمن لذت بردن از دوستی و مکاتبات شما، شما برای من دروازه ای بودید برای راه یابی به کل جهان و همین طور باعث شد که اکثر کتاب ها و نوشته های من به انگلیسی ترجمه شود، یادم می آید وقتیکه با شما مکاتبات خودم را آغاز کردم، از چهارده وادی، فقط شش وادی آنرا بطور کامل نوشته بودم و برای بقیه وادی ها جز سرفصل، مطالب دیگر نداشتم و برای اینکه بتوانم بقیه وادی ها را ترجمه کنم و برای شما ارسال کنم، ناگزیر شدم که نگارش آنها را به اتمام برسانم. منظور این است که شما برای من موتور حرکتی شدید که حتی کار و نوشتن وادی ها را که نیمه کاره بود، به پایان برسانم.

امیدوارم در سال 2016 بتوانم به یاری شما اطلاعات و دانسته های زیادی را برای درمان قطعی اعتیاد به جهانیان تقدیم نمائیم، در ضمن یک یادداشت کوتاه برای دکتر نورا الکو نوشتم که رونوشت آنرا برای شما ارسال می کنم.

همین طور از عکس خودتان و مادر عزیزتان هم متشکرم، دوست عزیز چهره شما که همراه تصویر مادرتان برایم فرستادید از 8 سال پیش شما بسیار جوان تر شده اید و من از این بابت بسیار خوشحالم.

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .