English Version
English

اختیار؛ جشن یازدهمین سال رهایی دیدبان محترم مسافر علی اشکذری در سایت تیراندازی با کمان کنگره 60

اختیار؛ جشن یازدهمین سال رهایی دیدبان محترم مسافر علی اشکذری در سایت تیراندازی با کمان کنگره 60
روز جمعه مورخ 94/7/10 نهمین جلسه از دور سوم جلسات جهان‌بینی ویژه کمانداران کنگره 60، با دستور جلسه‌ی "سی‌دی وادی یازدهم و جشن یازدهمین سال رهایی آقای علی اشکذری" با استادی جناب آقای سلامی، نگهبانی همسفر معصومه و دبیری همسفر الهام، در سایت تیراندازی با کمان کنگره 60 رأس ساعت 17 آغاز به کار کرد.
 
 

سخنان استاد:

یازدهمین سالگرد رهایی دیدبان محترم کنگره60، جناب آقای اشکذری را شما عزیزان و کنگره 60 و خانواده محترم ودر اصل به آقای مهندس دژاکام راهنمای خوبشان تبریک می‌گویم.

برداشت من از قسمت اول وادی یازدهم: فکر می‌کنم که این قسمت درباره‌ی آن امتیازی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده است و تأکید می‌کنم که همان بحث اختیار است که انسان را از سایر موجودات متمایز می‌کند. وقتی انسان بر سر دو راهی قرار می‌گیرد، برای انتخاب راه خودش مختار است. در کلام‌الله به این موضوع اشاره شده؛ خیلی از آیات مهم است که خداوند می‌فرماید ولی و راهنمای کسانی که می‌خواهند از ظلمت به نور حرکت کنند خداوند است و خداوند به آن اشخاصی که می خواهند از ظلمت و تاریکی‌ها خارج شوند کمک می‌کند. در ادامه می‌گوید ولی و سرپرست آنانی که می‌خواهند از روشنایی‌ها به طرف تاریکی‌ها بروند شیطان است. و یا درقرآن به نام طلغوت اسم برده شده. ما مختاریم  و حرکت می‌کنیم و اگر در راه راست حرکت می‌کنیم خداوند به ما کمک می‌کند. این مانند یک رهجو است که اگر به حرف راهنمای خود گوش داده و سفر منظمی داشته باشد، به جلو حرکت خواهد کرد و حتماً راهنما وقت بیشتری برای او خواهد گذاشت . راهنما بیشتر لذت می‌برد. ولی اگر رهجویی به حرف راهنمای خود گوش ندهد و سفر منظمی نداشته باشد و در جلسه به حرف‌های استاد گوش ندهد، حتماً راهنما هم به او اهمیت نمی‌دهد و سفر خوبی نخواهد داشت. 

در ادامه تولد یازدهمین سال رهایی دیدبان محترم جناب آقای اشکذری را جشن گرفتیم.

 

 

نگارنده:مسافر کمان فاطمه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .