English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

جلسه دوازدهم از دوره نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی صالحی به استادی آقاي عبدالرضا ثالثی، نگهبانی آقای حميدرضا و دبیری آقای مجتبی با دستور جلسه لژیون مالی روزسه‌شنبه مورخ 94/07/14 رأس ساعت 17 آغاز به كار نمود

خلاصه سخنان استاد:

خداوند را شاكر هستم كه امروز در اين جايگاه قرارگرفته‌ام و در بين شما عزيزان هستم. حدود سه سال پيش جناب آقاي مهندس دستور تشكيل لژيون مالي را دادند. شرايط عضويت در اين لژيون در ابتدا پرداخت 5 ميليون تومان پول نقد است و پس از آن شخص بايد حداقل هرسال 5 ميليون تومان پول در وجه كنگره پرداخت كند. من هميشه در زمان مصرف يك آینده‌نگری داشتم و نمی‌گذاشتم كه موادم تمام شود و هميشه مواد موردنیازم را پس‌اندازمی‌کردم. من بايد بتوانم پس از درمان اين كار را در زندگي روزمره‌ام انجام دهم.

همه ما بايد در مسائل مالي استقلال داشته باشيم همان‌گونه كه كنگره اين استقلال را دارد و اين را در نوشتارها نيز می‌خوانیم. من اگر بخواهم در زندگي شخصي و اجتماعي خود موفق باشم بايد بتوانم پایه‌های مالی‌ام را از راه درست مستحكم كنم. اگر پايه مالي من مستحكم نباشد، نمی‌توانم كنگره را هم حمايت مالي كنم. ما بايد به فكر آينده خودمان باشيم و اين را در نظر داشته باشم كه اگر روزي اين مكان را از ما بگيرند چه بايد كرد و كجا جلساتمان را بايد برگزار كنيم.

مسئله بعدي زكات است. ما بايد بدانيم كه زكات هر ثروتي را كه داريم پرداخت كنيم. هم ثروت‌های مادي و هم ثروت‌های معنوي كه شامل علم و دانش و... می‌شود. زكات نه‌تنها چيزي از ثروتمان كم نمی‌کند بلكه سبب گسترش و نشر ثروت می‌شود.هرچقدرداشته‌های خود را بيشتر نشر دهيم، بركت زندگی‌مان بيشتر می‌شود. و اين نكته را نيز نبايد فراموش كنيم، كه ما به رسم امانت از نعمت‌ها و امكاناتي برخوردار شده‌ایم و مالك قطعي هیچ‌چیز نيستيم و با پرداخت زكات، درواقع شكرگزاري واقعي اين نعمت‌ها را به‌جامی‌آوریم.

در انتهاي جلسه مراسم گل‌ریزان ( پول ریزان ) برگزار شد؛ در ضمن از اعضاي لژيون مالي نمايندگي صالحي آقايان عبدالرضا ثالثي، اميررضا زال و رضا شهرياري با تقديم لوح سپاس از طرف لژيون مرزباني، تقدير به عمل آمد.

 

عكاس : مسافر محمد حسین

تهيه گزارش : مسافر مجتبی

منبع کنگره 60: وبلاگ نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .