English Version
English

کارگاه آموزشی صبحگاهی پارک لاله با دستور جلسه لژیون مالی

کارگاه آموزشی صبحگاهی پارک لاله با دستور جلسه لژیون مالی

جلسه اول از دور بیست و سوم سری کارگاههای آموزشی صبحگاهی پارک لاله روزهای سه شنبه مورخ 94/7/14 به استادی آقای مهدی معینی ، نگهبانی آقای شاهین و دبیری آقای بهرام با دستور جلسه لژیون مالی راس ساعت 6:30 صبح برگزار گردید.
 

 

خلاصه سخنان استاد:

در ابتدا سپاسگذارم از نگهبان گرامی که به من این فرصت را دادند تا در این جایگاه خدمت کنم.

در خصوص دستور جلسه باید خدمتتان عرض کنم که دستور جلسه لژیون مالی در همه مراسم های کنگره کاربرد دارد اگر این لژیون شکل گرفت اهداف مشخصی برای آینده دارد که قطعا همه ما شاهد موفقیت هر چه بیشتر لژیون مالی خواهیم بود. کنگره در قسمت ورزشی به نحو مطلوبی عمل کرده است و مسابقات جام عقاب و سردار یا مسابقات دیگر را به خوبی برگزار کرده است ، همین مسابقات کشتی که در پیش رو داریم هزینه ای بالغ بر یکصد و بیست میلیون تومان در بر دارد در واقع کنگره برای پیشبرد اهداف خود که جهانی شدن میباشد نیازمند به یاری همه شعبه هاست . برای اینکه یک کاری انجام بشود یا پروژه ای شروع شود نیازمند سه مولفه میباشد : توان فکری، نیروی انسانی و توان مالی . این سه مولفه تشکیل یک مثلث میدهند که اگر هر کدام از اضلاع این مثلث به خوبی کار نکند کاری به نحو احسنت انجام نمیشود .

کنگره از جایی آغاز نمود که هیچ نداشت ، از گفته های آقای مهندس اینگونه میتوان برداشت کرد که کنگره در سیر تکامل قرار گرفت و کم کم شکل و شمایل امروزی که ما میبینیم پیدا کرد ، در اوایل کنگره حتی جایی از خودش نداشت که جلسات برگزار کند اما امروز ما تعداد زیادی شعب داریم که ملکیت برای کنگره میباشد ، اگر آقای مهندس آینده گری نمیکرد کنگره امروز به این شکل نبود. آقای مهندس در فکر توسعه هر چه بیشتر کنگره میباشد و باید با سه مولفه ای که گفتم این اتفاق رقم بخورد، ایشان در فکر ایجاد یک رشته تحصیلی در دانشگاه میباشد به نام شاخه اعتیاد که کار بصورت آکادمی دنبال شود و علاقه مندان بتوانند در این رشته تحصیل کنند و بصورت علمی برخورد کنند. ما هم به سهم خودمان باید در این حرکت عظیم سهیم باشی و کنگره را برای جهانی شدن یاری رسانیم. در نهایت امیدوارم که هر کدام از ما بتوانیم سر منشا باشیم و تاثیری ژرف در راستای اهداف کنگره ایجاد کنیم. از اینکه به صحبتهای من توجه نمودید کمال تشکر را دارم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .