English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز؛

منتظر دیدن عکس‌های جام کشتی مسافر هستم. امسال چه کشورهای دیگری در این جام حضور خواهند داشت؟

خبری درباره تحقیق قطع سیگار در کنگره دریافت کردم. دیروز ویراستیار مجله خبر داد که مقاله‌مان در شماره بعدی مجله که آوریل 2016 خواهد بود به چاپ خواهد رسید. در ایمیل او نوشته‌شده بود که تصحیحات کوچکی موردنیاز است اما چگونه تصحیحاتی ذکر نشده بود. هنگامی‌که دوباره با وی تماس داشتم شمارا در جریان قرار خواهم داد.

ذهن هردوی ما درباره نیاز به تمرکز بر روی راه‌حل در یک راستا قرار دارد. در حوزه اعتیاد می‌توانید تاریک اعتیاد (پاتولوژی اعتیاد) را توصیف کنید و یا نوری که همان ریکاوری است به تصویر درآورید. روح‌های ما در انتخاب دومین مورد به هم پیوند خورده‌اند.

در این دوران زندگی؛ من علاقه چندانی به تئوری‌های اعتیاد و یا جزئیات بی‌پایان اثرات مخرب اعتیاد ندارم.

و شما درباره ارگان‌های اصلی درمان اعتیاد صحیح گفتید که برای سود مالی خودشان و برای کسب بودجه بر روی تصاویر منفی و تاریکی اعتیاد متمرکزشده‌اند. آنچه اکنون موردعلاقه من است آن تصاویر منفی نیست بلکه نحوه آزاد شدن مردم و ادامه دادن آنان برای یک زندگی کامل برای خدمت به خانواده‌شان و جامعه است. کنگره 60 بر پایه این تصویر بناشده است.

تصویر یا رؤیایی که در سرتاسر ایران هزاران نفر به آن رسیده‌اند، این آن چیزی است که ما باید به باقی دنیا انتقال دهیم.

باعث خوشحالی من است که هر کمکی از دستم برمی‌آید برای نوشتن دفتر راهنما انجام دهم تا دیگران نیز بتوانند بعضی از فعالیت‌های اصلی کنگره 60 را در کشور خود بازسازی کنند. این میراث بزرگی است که شما برای این جهان باقی خواهید گذاشت.

درباره ایده آکادمی بین‌المللی ریکاوری، خوشحال خواهم شد که آن را به بحث بگذاریم و نیز خوشحال خواهم شد که شمارا به افرادی از دیگر کشورها که پتانسیل همکاری در این زمینه رادارند متصل کنم.

همچنین می‌خواهم بدانید که امیدوارم که یکی از بلاگ های هفتگی ریکاوری خود را درباره کنگره 60 بنویسم. فرض من آن است که ازنظر شما ایرادی نخواهد داشت، اما می‌خواستم که قبل از آن‌که شروع به کارکنم شمارا در جریان قرار دهم.

من و ریتا همچنان برای سفر با ماشین به شمال برای جشن تولد 93 سالگی مادرم در حال برنامه‌ریزی هستیم.

برای ما باعث خوشحالی خواهد بود که در این نقطه عطف همراه اوباشیم.

بهترین‌ها را برای شما و خانواده شما و تمامی اعضای کنگره 60 خواهانم

دوست و برادر همیشگی

بیل

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .