English Version
English

کارگاه آموزش کنگره 60 ، نمایندگی ارتش

کارگاه آموزش کنگره 60 ، نمایندگی ارتش

از سری کارگاه های آموزشی جهان بینی کنگره 60 ، نمایندگی ارتش در تاریخ 1394/06/7 با دستور جلسه سیستم X  با دبیری مسافر کیوان و نگهبانی مسافر علیرضا و استادی مسافر مراد یوسفی راس ساعت 17 آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد :

بیشتر از سی و پنج سال هست که محققین در حال تحقیق روی مواد مخدر و مشابه آن هستند که به طور طبیعی در بدن تولید می شود ، و تعداد کمی از آنها را شناختند که فکر می کنم حدود 250 تا باشند ولی در این همه تحقیقات انجام شده با اینکه کل جهان قبول کردند که اعتیاد یک بیماری است ولی هنوز راه حل قطعی و مطمئنی برای درمان این بیماری ارائه نداده اند و متوجه این موضوع نشده اند که این بیماری دقیقا به کجاها ضربه می زند و چه چیزهایی را در بدن تخریب می کند و الآن می گویم که کنگره 60 به طور دقیق و شفاف این مسئله را شناخته است و  در راه درمان اعمال مفیدی را انجام داده است که ما همه نتایج اینها را می بینیم .

 وقتی ما قبول کردیم اعتیاد بیماری است باید بدانیم چرا بیمار به اینصورت شده ؟ سیستم ایکس سیستمی است که مخدرهای طبیعی را برای بدن می سازد مثل دینورفین ، اندورفین ، انکفالین و ... که همه ی اینها باعث تعادل جسمی و روانی ما و حتی قابل تاثیر گذاری واضح بر روی جهان بینی ما است .

 سیستم ایکس یک بدن سالم فرض می شود 100 واحد مواد شبه افیونی تولید می کند که اینها در هرجای بدن یک کار بخصوص انجام می دهند و قتی یک مصرف کننده موادی را استفاده می کند این 100 واحد به 120 واحد می رسد و احساس خوبی به فرد می دهد اما بعد از یک هفته استفاده شخص متوجه می شود که دیگر احساس سابق را ندارد و دلیل آن این است که بدن دیگر آن 100 واحد قبلی را تولید نمی کند چون که به موادی که از خارج می رسد بسنده کرده و با کارایی فوق العاده خود تصمیم به کمتر تولید کردن مواد شبه افیونی گرفته که این مورد باعث می شود تا فرد برای رسیدن به حالت قبلی بیشتر مصرف کند که در نتیجه همیشه مصرفش رو به افزایش می رود و تمام اینها دلیل خارج شدن بدن از تعادل می شود که آن موقع است که مکافات شروع می شود . اکثر آن مکافات ها هم ما همه دیدیم از خماری گرفته تا مواردی که روح و روانمان را اذیت کرده . در مقوله درمان اعتیاد پارامتر مهم درست شدن همین سیستم ایکس بدن است ، چون اگر درست نشود هم جسم هم روان و هم جهان بینی از تعادل خارج می شود.

 

 در کنگره با این روش دی اس تی که همه در حال استفاده از آن هستند دوباره این سیستم را ما می سازیم که آنقدر درست ساخته می شود که شاید از روز اول بهتر هم شود و واقعا احساس عالی به فرد می دهد. اگر این سیستم خوب کار کند جسم به تعادل می رسد که باعث می شود همه چیز در جای خودش باشد یعنی به موقع بخوابیم به موقع شاد باشیم به موقع انرژی مصرف کنیم ... و صور پنهان هم در این مسیر خیلی بهتر راه اندازی می شود .. وقتی ما شناختی روی مسئله ای پیدا کنیم خیلی بهتر آن را می فهمیم و درک می کنیم درباره سیستم ایکس هم همین حالت است که دقیقا وقتی بفهمیم چگونه کار می کند تاثیرات آن را هم بهتر می فهمیم و می دانیم چطور رو به بهبودی می رویم .

خیلی ممنون که به حرفهایم گوش فرا دادید.

 

تهیه و تنظیم گزارش : مسافر مصطفی
منبع کنگره60 : نمایندگی ارتش

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .