English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز؛

از خبرهای کلیه فعالیت های شما در ماه رمضان سپاسگزارم. چه زمان فوق العاده برای تفکر، تازه شدن و جشن گرفتن برای تمامی اعضای کنگره 60. آشپزی و خوردن غذا به طور دسته جمعی در این هفته های اخیر خود نمادی از تجربه ریکاوری است. این آموزشی برای ما است و آموخته ایم که ، آن چه تنهائی نمی توانستیم بدست آوریم در کنار هم و با هم بدست آورده ایم.

اینجا نیز زمان خوشی است ، چرا که دخترم آلیشا امروز دوشنبه به اینجا می رسد و برای مدت یک هفته در کنار ما خواهد بود و سپس به دانشگاه باز خواهد گشت تا وظایف تدریس خود را ادامه بدهد. یک سفر کوتاه را برنامه ریزی کرده ایم که تا زمانی که آلیشا اینجاست به یکی از طبیعت های خوب و بکر اینجا برویم، جایی که تمام روز را به عکس گرفتن خواهیم پرداخت . آلیشا عکاس قابلی است و من منتظر آموختن رویکردهای جدید عکاسی از او هستم. هفته گذشته، ریتا و من از یک باغ وابسته به گیاه شناسی در فلوریدا بازدید کردیم. بعضی از عکس هایی که آن جا گرفته ام را برای شما ارسال می کنم.

از پاسخ شما در رابطه با چاپ اولین مقاله مان بسیار خوشحال شدم. این یک قدم مهم در معرفی کار و دستاوردهای شما و جامعه کنگره 60 به جهانیان خواهد بود، دو مقاله دیگر نیز که هم اکنون آماده هستند و به دنبال این مقاله خواهند بود نیز نقش مهمی در این راستا ایفا خواهد نمود. چند ایمیل دریافت کرده ام که از مقاله مان تقدیر نموده اند و به کار مشترکمان علاقه نشان داده اند. امیدوارم زمانی که توانستم مقاله را روی سایتم قرار بدهم یک بلاگ درباره کنگره انجام بدهم و به خوانندگانم لینک به آن را بدهم.

در فلوریدا همه چیز خوب است، اما من و ریتا امروز در هوای بسیار گرم و مرطوب در ساحل قدم زدیم.

در این روزها مجبوریم بیشتر در منزل بمانیم و این زمان خوبی برای نوشتن مهیا می کند.

گروه های ریکاوری در ایالات متحده یک جشن بزرگ ریکاوری در خیابان های واشنگتن برای اوایل اکتبر برنامه ریزی کرده اند. ما جشن ها و مراسم بزرگتر ریکاوری نیز داشته ایم که بیشتر راه پیمائی های محلی و کنسرت ها بوده اند. اما این اتفاق و جشن اخیر اولین راه پیمایی ریکاوری در سطح ملی خواهد بود. آیا مراسم جشن ریکاوری عمومی در ایران هم وجود دارند. وقتی ما این جشن ها را در آمریکا آغاز کردیم، سرای بسیار مختصر با حضور چند صد نفر بود، اما امروز این مراسم بسیار گسترش پیدا کرده اند. آخرین این مراسم در فیلادلفیا بود که من نیز در آن حضور داشتم و بیش از 18.000 نفر در این مراسم حضور داشتند. راه پیمایی بزرگی از قسمت مرکزی شهر فیلادلفیا آغاز شد و سپس سخنرانی و مراسم سرگرمی برگزار شدند. تجربه ای فوق العاده بود که می دیدم که این همه انسان بودن در ریکاوری را در یک مکان عمومی همراه با اعضای خانواده و دوستانشان جشن گرفته اند.

دوست و برادر همیشگی 

بیل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مترجم  : احسان رنجبر

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .