English Version
English

ماه مبارک ؛ معلم خوبی است

ماه مبارک ؛ معلم خوبی است

این ماه مبارک معلم خوبی است برای آنان که با تزکیه خویش با آگاهی تلاش می‌کنند.در ماه رمضان حالت خوبی در کنگره برقرار است و انسان‌ها به هم نزدیک می‌شوند. کنگره 60 و روش درمانیdst از ماه رمضان الگوبرداری شده است ، روش dst خود نوعی روزه است ما انواع روزه‌داریم ازجمله روزه سکوت و ......

کسی که وارد پروژه ot  می‌شود روزه می‌گیرد و طبق دستور راهنما باید 8 ساعت یک‌بار دارو مصرف کند.

آخرین دینی که آمد ساده‌ترین قوانین را دارد و باید مطالب دین‌های دیگر را ببینید تا متوجه شوید اگر در قران نگاه کنیم می‌بینم که در ماه رمضان نازل شد و برای راهنمای بشر که چگونه زندگی کند ، ارزش‌ها را از ضد ارزش‌ها تشخیص بدهد ، جایی نگفته که کتاب را فرستادم که بخوانید و عبادت کنید ، حفظ قران هم خوب است اما به‌شرط عمل.

ما باید رمضان را از دید آموزشی نگاه کنیم بنابراین ماه مبارک معلم خوبی است برای آنان که با تزکیه خویش با آگاهی تلاش می‌کنند. در کنگره هم همین کار را آموزش می‌دهند که از تاریکی‌ها به سمت روشنایی‌ها برویم.

برای ورود به دانشگاه ابتدا یک پیش‌دانشگاهی را باید طی کنیم در کنگره هم یک پیش‌آگاهی داریم ، روزه گرفتن در کنگره 60 یک مسئله‌آموزشی است در یک نگاه تمرین زندگی می‌کنیم.

بیماری اعتیاد جسم – روان و جهان‌بینی بود و می‌بیند که جهان‌بینی همه‌جا موردنیاز است ، روزه‌داری هم یک مثلث است برای جسم که مثل یک پالایشگاه است و باید در سال یک‌بار سرویس شود ، روان ما بستگی به یکسری مسائل بیوشیمی دارد اگر دوپامین ، سروتونین و اندورفین ما خوب کار کند کاملاً متعادلیم و این کار در اثر استراحت جسم ، مغز فرصت پیدا می‌کند تا بازسازی شود ، قسمت جهان‌بینی در این ماه همان شو شود است ، اعتمادبه‌نفس ما را قوی می‌کند مثل دوران سفر اول که یک پله کم می‌کردیم و جلوی نفس اماره ایستادگی می‌کردیم و اعتمادبه‌نفس پیدا می‌کردیم.

در کنگره تکلیف چیست؟ یک عده روزه استاندارد می‌گیرند که با آن‌ها مشکلی نداریم ، یک عده اصلاً نمی‌گیرند، یک عده هم وسطی‌اند.

قومی متفکرند در مذهب و دین                 قومی متحیرند در شک و یقین

                                    نا گاه منادی بر آورد ز کمین                که ای بی خبران راه نه آن است و نه این

کنگره به آن‌هایی که روزه نمی‌گیرند و آن‌هایی که در شک تردیدند آموزش می‌دهد تا بتوانند روزه کامل بگیرند.

مصرف‌کننده بیمار است و خداوند فرموده اگر مریض هستید روزه نگیرید ولی بعضی از ما از خداوند هم جلوتر هستیم و میگوییم که می‌توانم روزه‌بگیرم ، هرسال عده‌ای با همین منظور سفر خود را خراب می‌کنند و سیستم بیوشیمی خود را که روی آن کارشده مختل می‌کنند، بنابراین افرادی که روی مرحله درمان هستند ot بخورند و روزه‌بگیرند کسانی هم که وسطی هستند را آموزش می‌دهیم که به‌مرور بتوانند روزه کامل بگیرند.

مسافر شکرالله رهجوی آقای جلال امینی

شعبه شیخ بهایی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .