English Version
English

در کنگره یک اصل مهم برای رسیدن به درمان و حال خوب مسافر و همسفر، جهان‌بینی است.(نمایندگی رز)

در کنگره یک اصل مهم برای رسیدن به درمان و حال خوب مسافر و همسفر، جهان‌بینی است.(نمایندگی رز)

پانزدهمین جلسه از دوره نهم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی رز، با استادی همسفر فاطمه، نگهبانی مسافر زینب و دبیری همسفر حسنا با دستور جلسه «جهان‌بینی ۱ و ۲» روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر.

خیلی خوشحالم که این جلسه در خدمت شما هستم ،دستور جلسه این هفته «جهان‌بینی ۱ و ۲» است. اولین مثلث درمان در کنگره ۶۰ از جسم، روان و جهان‌بینی تشکیل شده است.
در کنگره یک اصل مهم برای رسیدن به درمان و حال خوب مسافر و همسفر، جهان‌بینی است. اگر مسافر از جهان‌بینی در درمان غافل شود، فقط به قطع مصرف می‌رسد. زیرا نوع نگرش مهم است که رهجو را به درمان نهایی می‌رساند.

آقای مهندس فرمودند که؛ ما به کنگره می‌آییم که خود واقعی‌مان را پیدا کنیم و این مهم فقط با آموزش صحیح جهان‌بینی امکان‌پذیر است. فردی که قطع مصرف شده، ولی جهان‌بینی او به طور مناسب رشد نکرده، بازگشت می‌نماید و به درمان نمی‌رسد چرا که دچار یاس و ناامیدی می‌شود، به‌اصطلاح آن خودی را که می‌خواسته را پیدا نکرده است.

همه ما آن گوهری که در وجودمان قرار دارد، خوب و مثبت است. من طی رخدادهای زندگی دچار جهل و ناآگاهی شده‌ام و به سمت تاریکی سوق پیدا کرده‌ام. جهان‌بینی مثل یک طناب مرا از دل تاریکی‌ها بیرون می‌کشد و به‌سوی روشنایی‌ها می‌برد.

در کنگره ما تحت آموزش‌های مستقیم آقای مهندس و راهنماهای خودمان هستیم؛ اما این ما هستیم که باید باتوجه‌به خواسته‌های قلبی خود از این آموزش‌ها، برداشت ‌کنیم. در کنگره سی‌دی می‌نویسیم و در لژیون آموزش می‌گیریم؛ اما این آموزش‌ها را باید کاربردی کنیم، در غیر این صورت مسافر باشم یا همسفر، فقط به رهایی می‌رسم و به حال خوب نخواهم رسید.

ما مسافران و همسفران بعد از رهایی و در سفر دوم، روی جهان‌بینی بیشتر تمرکز می‌کنیم و این باعث می‌شود که افراد در کنگره بمانند و خدمت کنند. اگر مرتب در کلاس ها  شرکت کنیم و طبق مثلث درمان به رهایی برسیم و اضلاع مثلث درمان باهم برابر باشند، طبق فرمایشات جناب مهندس قطعاً به حال خوش خواهیم رسید.

افراد در حین سفر اول باید حتماً اگر مصرف سیگار داشته‌اند، سفر ویلیام خود را جدی بگیرند. همین عامل بسیار در رسیدن به حال خوش مهم است و تفکر را بیدار می‌کند. از اینکه به من این فرصت داده شده که خدمت کنم خیلی متشکرم.

گردآوری و تایپ: همسفر شقایق - نمایندگی رز.
ویرایش: همسفر مریم - نمایندگی رز.
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .